Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

...ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΟΥ !!!


Έλεος!!
Πόσο θα τραβήξει αυτό το κόνσεπτ «τριανταπεντάχρονη»; Βρε μήπως έχει γίνει «τριανταεξάχρονη» και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρ;

Στην Ιταλία ψηφίστηκε νόμος που απαγορεύει στους άντρες να πιάνουν τους όρχεις τους είτε βλέπουν νεκροφόρα είτε βλέπουν κουκλάρα (αν και το δεύτερο, μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει!). Αναμένουμε εναγωνίως να ψηφιστεί νόμος στην Ελλάδα όπου θα απαγορεύει στους άντρες να ξύνουν τους όρχεις τους και μάλιστα εν ώρα δουλειάς (γιατί εγώ που δεν έχω, τι φταίω να ξύνω μολύβια; Απαιτώ ή ένα ζευγάρι όρχεις ή να σταματήσουν οι δημόσιοι υπάλληλοι να ξύνονται, ειδικά όταν στέκομαι μπροστά τους και με αγωνία τους ζητάω μία συμβουλή, μία σφραγίδα, μία τζίφρα…).

Έτσι και υποψιαστώ ότι αυτό το παπί η Πενέλοπε Κρουθ «τύλιξε» τον παίδαρο τον Χαβιέ Μπαρδέμ… θα λυσσάξω! Τόσους είχε, τον πιο ταλαντούχο βρήκε να κρατήσει; Ήπιαν λέει (μετά την απονομή) δέκα λίτρα σαμπάνια και έφυγαν μαζί.
Κι εγώ μόνη στον καναπέ, να βλέπω διαφήμιση την εφημερίδα που έχει δώρο το κλαρίνο, λάθος το μαντολίνο του Κορέλι.
Δεν ήταν το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ. Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ έχει… τον «Φυγά»!

Τώρα ο παπάς που κάνει τα κουλά γιατί μας μπερδεύει; Πώς την είδε;!
Χρόνια τώρα κατεβάζω καντήλια και το φχαρστιέται η ψυχή μου. Άμα ο παπάς μας βγει σωστός, εγώ ποιον θα βρίζω τώρα;

Τώρα που ο Κωστάκης άνοιξε την καρδιά του ξανά στον Άρη, ώρα είναι να τα βρω κι εγώ επιτέλους ξανά με τον φίλο μου τον Λούλη που η σχέση μας είχε παγώσει επειδή ο μπαγάσας δεν μου επέστρεψε ποτέ ένα ζευγάρι τσόκαρα που του είχα «δανείσει».
Τον έπαιρνα όλο το βράδυ. Ντριν, ντριν. Δεν του σηκωνόταν. Άλλαξε νούμερο;

Και τώρα θα βάλω την μάσκα μου και θα πάω στο ιντερνέτι απέναντι να ανεβάσω κανένα post, να γίνω κι εγώ Πρώτο Θέμα στη Βουλή. Άσχημα θα ήταν να έσκαγε ένας μετεωρίτης και να τους χάλαγε τη φράντζα; Να έπεφτα στα πόδια της Πετραλιά, να ανοίξω μία τρύπα να, να πέσουν μέσα οι ρυθμίσεις του Ασφαλιστικού και να γίνει το πανηγύρι των τρελών.
Έρχομαι, έρχομαι!

56 σχόλια:

Angel Vs Life είπε...

best - egrapses - kairo eixa na gelaso me post se blog :o)

νατασσΆκι είπε...

Αργείς-αργείς, αλλά..."γράφεις"!!!

**κάτω τα χέρια από τις 36άχρονες! (τουλάχιστον για 2 μήνες ακόμα,μετά πες ότι θες, θα είμαι 37!)

Φιλιά !
:)

mamma είπε...

Γειά σου μετεωρίτη:-)
Φιλιά πολλά ρεεεεεεεεε!

ΥΓ. να σου ξαναπώ πως αυτό με τις **** που χρησιμοποίησες σε αγγελιά για δουλειά, ήταν χτύπημα κάτω από τη ζώνη (έχω βάλει λυτούς και δεμένους να ακυρωθεί η αίτησή σου).

Βάσσια είπε...

Μου έφτιαξες την πεσμένη μου διάθεση Φαίη.
(Είχες κι αυτό το ποστ σου "35" βρε κορίτσι μου, πάλι καλά που δεν έγινες θέμα).
Να είσαι καλά.

αντωνης είπε...

ε ρε κεφια η μελλουσα κυρια του κυριου :)))

χαχαχαχαχα, πολυ γελασα!!!

Φιλια!

Alexis B είπε...

χιχιχιχιχιχι.
Ολα του γάμου δύσκολα.
Πάλι εσύ θα εξαγάγεις τόν όφην εκ της οπής.
Χιχιχιχιχιχιχιχι.
Νά είσαι καλά, μου έφτιαξες τό κέφι με τό πόστ

H.Constantinos είπε...

Τί βροχή μετεωριτών ήταν αυτή...;;!!

MenieK είπε...

Το ότι η Πενέλοπε τον τύλιξε τον Χαβιε, έχει μια διττή ανάγνωση (εγώ στην καρακοσμάρα μου!)
Πρώτη απαισιόδοξη και κυνική προσέγγισις: Καλά να πάθει (η Πενέλοπε, όχι ο Χαβιέ) ... διότι ο Χαβιέ είναι γμ τους κωλοχαρακτήρες και είδαμε όλοι τι τράβηξε η Νάταλι Πόρτμαν στα χεράκια του (ως ιεροεξεταστού) στα Φαντάσματα του Γκόγια????
Δεύτερη, οιωνεί αισιόδοξη και αυτοεπαινετική προσέγισις: Σωστός ο Χαβιέ, διότι η γυναίκα η λεπτεπίλεπτη η μικροκαμωμένη και εκεί κοντά στα τριανταπέντε είναι η ιδανική γυναίκα....

ritsmas είπε...

Εγω μια....9χρονη....μπορώ να μιλάω;
τί έμαθα; τί έμαθα; ολα καλά ,λοιπον
φιλια και την αγαπη μου
ριτς

kanataki είπε...

αυτό το "όρχεις" είναι τα αρχίδια?


υγ το ήξερα ότι παντεύεσαι αγαπητή
και να σκεφτείς ότι νόμιζα πως σου άφησα και ευχές η άχρηστη


ΒΙΟΝ ΑΝΘΟΣΠΑΡΤΟΝ
(κράτα και κανά κουφέτο.όχι για να το φαω εγώ.Για να μπουκώσω τον Μπούκλα που όμο μου φερνει αντιρρήσεις σήμερα το απόγευμα...)
υγ αλλά τώρα που το σκέφτομαι...τι κουφέτο,τι μπυκέτο....

Ναπoλέων είπε...

1.3.08
Καλησπέρα
Καλές Απόκριες
Καλό Μήνα
Καλή Σαρακοστή
Καλό Πάσχα
Καλή Ψήφο
Καλές Διακοπές
Καλό Χειμώνα
Έ!... και ...Καλά Χριστούουουγεννα!
Ν.
------------
Y.Γ.
Για σάς βέβαια θα προσθέσω και το:
ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ.

παράλληλος είπε...

Με τούτον τον παπά που λες, τέρμα το καντήλια. Το βεβαιώνω από πρώτο χέρι.

Bon weekend!

Stratos Bacalis είπε...

Ρέστα έδωσες πάλι! Ο φίλος σου ο Λούλης είναι αυτός που νομίζω? Εμένα πότε θα μου τον γνωρίσεις ε? χιχιχιχι

Μετεωρίτης είπε...

ΡΕ ΣΤΡΑΤΟ
ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕΣ!!!!!!!

Αμα δεν μου φέρει τα τσόκαρα
ΔΕΝ έχει κονέ, λέμε...

φιλιά!

Μετεωρίτης είπε...

ANGEL VS LIFE
χαίρομαι που γέλασες ρε συ.
Αν και, ίσως το έχω ξαναπεί, για κλάμματα είναι αλλά τες παντ...

Μετεωρίτης είπε...

Νατασσάκι
ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΡΓΕΙ.
Καμία φορά... απεργεί κιόλας!!

Που να προλάβω η γυναίκαααα;
Σήμερα γάμος γίνεται
κι εγώ γράφω ποστάκια....

Μετεωρίτης είπε...

ΜΑΜΜΑ
άκουσε να σου πω: μπορεί εσύ να αμάρτησες για το παιδί σου, αλλά κι εγώ έχω υποχρεώσεις σε αυτήν την κενωνία, ντάξει;
ΔΕΗ, ΦΩΣ, ΝΕΡΟ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΙΝΤΕΡΝΕΤ, τι νομίζεις, με τσιμπιές τα πλερώνω;
ΘΑ ΤΟ ΠΩ.
ΚΕΡΔΙΣΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ.
ΤΟΥς ΕΒΑΛΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΤΩ.
ΟΙ ***** ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ.
Άμα πια! Ζουλιάρα!!

Και θα σου πω και ένα μυστικό: ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ... εεεε... λένε.

Μετεωρίτης είπε...

VASSIA
κάθε φορά που άκουγα "τριανταπεντάχρονη" πεταγόμουν σαν να με τσιμπούσε τσε-τσε.
Πάντως, και σαραντάρα να γίνει η... 35χρονη, η αλήθεια, δεν νομίζω να βγει στο φως!

φιλιά

Μετεωρίτης είπε...

τι κέφια ρε Αντώνη;

Που βλέπω τον βάζελο στην κορυφή;

Που και σαραντάρα να γίνει η 45χρονη θα ακούμε τα παραμύθια της Χαλιμάς;

χέστα κι άστα

έχω κέφια,
αλλά έχω κι ένα ταψί στη φωτιά και κάνει τζιζ. Μαγειρεύω κάτι μπίφτεκους να θρέψω τα στόματα της οικογένειας. Πείνααααα

Μετεωρίτης είπε...

ΛLEXIS B
χαίρομαι που σου έφτιαξα το κέφι.
Θα το εκτιμούσα πολύ αν - για να μου το ανταποδώσεις - μου έφτιαχνες κι εσύ με τη σειρ'ά σου τη φορολογική μου δήλωση και ένα εντυπάκι για απορροφητήρες που μου έχουν ρουφήξει κάθε δημιουργικότητα...

φιλάκιαααα

Μετεωρίτης είπε...

H CONSTANTINOS
μακάρι να έπεφτε στα κεφάλια τους (όχι όμως στο υπέροχο κεφάλι του Χαβιέ!!)

αντωνης είπε...

φορολογικη δηλωση;;;
και μεις τι κανουμε, μπρικια κολλαμε;

Φιλια!!!

για την ομαδα δεν σχολιαζω, ειναι φιλικο το blog εδω :)

Μετεωρίτης είπε...

ΜΕ-ΜΕ-ΜΕΝΙΕΚ
(ποδοσφαιρικός χαιρετισμός) !!!

Ο Χαβιέ είναι παίδαρος, ένα, δύο, η Πενέλοπε μου αρέσει, αλλά ξύπνησε μέσα μου το κατακίτρινο συναίσθημα της ζήλειας. Μα να ενδώσει έτσι ο κακός Χαβιέ;! Την ταινία την είδα χτες, αλλά στο video club! Νοίκιασα τη "μαύρη λίστα" αλλά δε την άντεξα τόση δυστυχία και με πήρε ο ύπνος κι έγειρα στου Γιάννη τον ώμο και πιάστηκε ο Γιάννη και με έβριζε μετά, τον έβρισα κι εγώ που δεν με ξύπνησε να δω την ταινία και ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΒΙΕ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΝΕΛΟΠΕ ΔΙΑΡΚΟΥΣΑΝ 16 ΩΡΕΣ και πολύ στεναχωρήθηκα που τύλιξε τον καλύτερο και έχω σκάσει από το κακό μου.

Μετεωρίτης είπε...

ΑΝΤΩΝΗ
ΤΟ BLOG ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ
ΓΙΝΕΤΑΙ Ε Χ Θ Ρ Ι Κ Ο
και τα σπάμε όλα!!

Ααα, ναι, είσαι... ασχολείσαι με... λογιστικά, τώρα το θυμήθηκα!!!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!

mamma είπε...

Καλά και λες πως κέρδισες αξιοκρατικά; Αυτά κι αυτά κάνετε και έχουν βγάλει κακή φήμη η γυναίκες πως είναι σιχασιάρες:-P

Μετεωρίτης είπε...

MAMMA......
:)
:)
ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ;!!!

Νομίζω πως εξακολουθείς να ζηλεύεις ΠΟΥ Κ Α Ι τη δουλειά μου έκανα ΚΑΙ την έκανα όπως την ήθελα!

(άμα πρόκειται για ανώτερο στέλεχος, ε, την κάνω τη θυσία. Τότε, τα καταπίνω όλα. Ακόμα και την χυλόπιτα που έφαγα όταν έμαθα ότι δεν θα διοριστώ.
Αφού όμως... το κατάπια, μετά βαρυστομάχιασα. Μου έπεσε βαριά η χυλόπιτα. Τότε, πήρα μία κάμερα. Την έστησα μέσα στο λαμπατέρ και βγήκα κούκλα!!! Χαζή ήμουν αν την τοποθετήσω "χωρίς φίλτρο"; Ποιος θα με πάρει μετά με τέτοια... κυτταρίτιδα;!!

:)

Μετεωρίτης είπε...

RITS
καλά έμαθες,αλλά ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΝΕΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ!!

ΣΕ ΦΙΛΩ

Μετεωρίτης είπε...

ΚΑΝΑΤΑΚΙ,
bre λες να μου άφησες ευχή και να το... ξέρεις; Να μην το θυμάμαι;
Γίνονται τόσα πολλά τον τελευταίο καιρό πυο ούτε το password μου δεν θυμάμαι!!

Να πεις στον Μπούκλα να πα να κουρευτεί. Αμέ.

Πολλά φιλιά!!

Μετεωρίτης είπε...

ΝΑΠΟΛΕΩΝΤΑ
καλό ανάδρομο
καλό κατόδρομο
καλό παράδρομο

και γενικά
όλοι οι δρόμοι να είναι ανοιχτοί
και τα σκυλιά δεμένα....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΒΡΕ!!

Π Ρ Ο Σ Ε Χ Ω Σ...

Μετεωρίτης είπε...

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕ
ΑΜΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ...

τι να πω;!!

Πολύ cool τον βλέπω τον άθρωπα
και δεν νομίζω να τον αφήσουν να πάει μπροστά
(με αυτά που οδηγάει, μπορεί αν μείνει κι από λάστιχο...)

Dr_MAD είπε...

Καταιγιστικό το κείμενό σου! χαχαχα. Πρώτη φορά εδώ και μου έπεσα στα πατώματα. Καλό μήνα να ευχηθώ και από ότι βλέπω πας για κρεμάλα. Κουράγιο. Δεν είσαι η πρώτη, και δεν είναι η μόνη σου ευκαιρία.

Καλό μήνα ;-)

Side21 είπε...

Καλό μήνα αστρόπετρα ...
Τέλειωσε η βδομάδα του μέλιτος; Πάλι στην τσίτα σε βλέπω !!! μετεωρίζεσαι πάλι στον μπλοκογαλαξία μας και όλο κέφια ... καλά λένε ότι ο γάμος ανανεώνει τους ανθρώπους !!!

adaeus είπε...

Εχεις έναν υπέροχο τρόπο να γράφεις με χιούμορ ξεχωριστό :)... Αν είσαι και συνεχίσεις έτσι στην καθημερινότητα ο καλός σου είναι ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ τυχερός :)

vasikos metoxos είπε...

Στέκομαι στα θετικά. Ο παπάς είναι μάγκας. Προσυπογράφω. Όσο για μας τους τριαντα φεύγα η Τσέκου γίνεται συμπαθής.

diva είπε...

χαχαχαχχαχαχαχχα
ΑΠΑΙΚΤΗ !!!!!!

Ανασα του Βορρα είπε...

Τόσες φορές έχω έρθει εδώ και κάθε φορά μένω άναυδη!
Τελικά τι είσαι;
Σίφουνας που τα παίρνεις όλα και τα σηκώνεις ή Μετεωρίτης;;

(Το γαμήλιο δωράκι μου το πήρες;)
Τα φιλιά μου!

Unknown είπε...

τρελάρα μου !!!!

καλα ποσο ζηλεύω.... γαμους, κουφέτα, νυφικΑ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ !!!!

πότε θα ΄γίνει ο γαμος ????

αχ σε παρακαλώ γράψε το όνομα μου κάτω απο το γοβάκι σου !!!!!!

θα σου ειμαι ευγνωμων !!!!!!!!

υποσχέσου το μου !!

indictos είπε...

Γειά σου ρε Μετεωρίτη.

Φιλάκια,
:-)

Κούκος είπε...

Μετεωρίτη,
εμείς στα νιάτα μας μαθητές, τους πιάναμε όταν βλέπαμε παππά. Πάει θα μας το κόψουνε κι αυτό!
Μένιεκ,
δίκιο έχεις! Το είπε και μια άλλη στης Πάνιας. Η ψηλή γυναίκα είναι για περέλαση.

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχαχαχα έχω τρελαθεί στο γέλιο!! Καλά ψηφίσανε τέτοιο νόμο στην ιταλία??? Και άμα τους πιάσουνε να τα ξύνουνε τις θα τους κάνουν??? Θα τους τα κόβουν??? Καλημέρααα

Κούκος είπε...

Την παρέλαση σαν την τουαλέρα της μάμμας την περιέγραψα...

mamma είπε...

@κούκος
Είναι κολλητικό ΣΕ λέω...

indictos είπε...

U got Mail

Eclipse είπε...

ανανεώθηκες βλέπω :) πως πάνε οι ετοιμασίες, πότε με το καλο το μεγάλο γεγονός ;

KitsosMitsos είπε...

Απλώς κορυφαία! Χαχα! Μας έφτιαξες τρελά τη διάθεση. Κοίτα να δεις με τι ασχολείται το κοινοβούλιο όταν νομοθετεί! Χαχαχα!
Θέλουμε και εδώ πολιτισμό ρεεε!!!

nikiplos είπε...

Να είσαι καλά γιατί στον οχετό που μας τριγυρίζει δίνεις χιουμοριστικό τόνο...

Poet1 είπε...

Tην καλημερα μου... Τωρα τι να ευχηθω ; Tα καλυτερα παντα για σενα και το Γιαννη ! (ουτε τα δικα σας σχολια δεν προλαβαινω να σχολιασω στο δικο ιστολογιο λεμε...)

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

...έτσι απλά πέρασα να πω μια καλησπέρα...
Καλή δύναμη! :)

Roadartist είπε...

χαχαχαχαχαχα μήπως έχει γίνει 36χρονη και δεν το εχουμε παρει χαμπαρι?? Είσαι ΘΕΑ τέλος!!!
Και να φαίνεσαι "μας λείπεις" :) Φιλάρες..

ritsmas είπε...

Μικρο μου, πρώτο θέμα είσαι από μόνο σου. Μετεωριτης γαρ κι αν η γη χαθεί καποια στιγμή θαναι γιατί θαχει συγκρουστεί με μετωρίτη.
φιλια και καλή δύναμη
ριτς

kiki είπε...

Μερσί!Γελώ και το χρειαζόμουν!

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα!! Σήμερα σε βρήκα από την angelina, και πολύ το χάρηκα :-)!!! Καλή συνέχεια...

Axis Mundi είπε...

χαχαχα γειά σου ρε μετεωρίτη που σαρώνεις με την τροχιά/κείμενα σου!!!
Μας έλειψες X-χρόνη λέμε!

Skouliki είπε...

απορια..

ο μετεωριτης εκτος απο την φλαντζα χαλαει και τις αφελιες ?

Suspect είπε...

σε θαυμαζω!

Λωτοφάγος είπε...

Απολαυστική, αγαπητή μου, απλώς απολαυστική! (είμαστε οι μόνοι που έχουμε τέτοια λέξη, νομίζω. Για προσπάθησε να τη βρεις στα αγγλικά!) Γέλασα με την ψυχή μου! "Παπί" η Πενέλοπε, αλλά στο "Volver" o Αλμοδόβαρ κατάφερε και να της αποσπάσει την καλύτερή της ερμηνεία και να την δείξει όμορφη! Ε, ο Μπαρδέμ επηρεάστηκε και την πάτησε!