Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ...


...θα χορέψω;!
Λάθος! Βρε δεν χορεύω που να με πάρεις σηκωτή. Που σηκωτή θα με πάρεις, γιατί μόνο μεθυσμένη θα παντρευτώ εγώ. Ναι, παντρεύομαι, και δυστυχώς, παίρνω στον λαιμό μου και τον καλό μου που παντρεύεται και αυτός!! Πίνω ήδη σαμπάνια. Για να ανταπεξέλθω. Ο Γιάννης σκέφτεται τι θα ντυθεί στον γάμο μας. Κι εγώ το ίδιο. Οι γονείς φτιάχνουν λίστες, τύφλα να έχει ο Σίντλερ. Μόνο τον Σίντλερ δεν θα καλέσουμε έτσι όπως πάμε. Ξαφνικά, ανακαλύπτω την σημασία της λέξης "μονόπετρο" και βγάζω σπυριά. Μεγάλα σαν κουφέτα. Ελπίζω τουλάχιστον να έχουν γεύση σοκολάτας. Είχα μια φαεινή ιδέα, να βάλουμε αγνά, λευκά βοτσαλάκια στις μπομπονιέρες των αντιπαθητικών συγγενών, αλλά προτιμώ να τους τιμωρήσω παίζοντας το καινούργιο άλμπουμ των Bauhaus στον γάμο. Τέτοια τιμωρία, ούτε στους εχθρούς μας!
Βοήθεια!!!
Βέρες στο δεξί. Δαχτυλίδια στο αριστερό (ευκαιρία ψάχνω να το γυρίσω σε συζήτηση για Καραμανλή και Τσίπρα!). Γραφειοκρατία ακόμα και στον γάμο - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ, ΙΝΔΙΚΤΕ!! - που να με καλέσουν στον γάμο τους και να τους πω "και του χρόνου"!!

Ναι, οι Μετεωρίτες "έπεσαν". Λύγισαν. Ήταν μία στιγμή αδυναμίας. Είπαμε το "ναι". Μπήκαμε στον χορό. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα "χορέψουμε" ή μάλλον ότι θα μας "χορέψετε", εντάξει;! Κανόνας άλφα: Έτσι και καλέσετε την γριά-μάγισσα (την σκύλα θεία) στο γλέντι, θα της πετάξουμε την τούρτα στη μούρη. Κανόνας βου: τα μαντήλια τα καλαματιανά-τα έχω για να σκουπίζω τη μύτη μου-έτσι και περιμένετε να σύρω τον χορό, θα κλειδωθώ στην τουαλέτα και μετά θα το σκάσω από τον φωταγωγό. Κανόνας γάμα: Το μαχαίρι της τρίπατης-τετράπατης τούρτας να είναι πολύ καλά ακονισμένο. Ώστε άμα ακούσω σχόλια για τους bauhaus, ή για το "μυστήριο" φουστάνι που θα φοράω, θα κοπούν γλώσσες επιτόπου.
Σας προειδοποίησα.

(τώρα καταλάβατε γιατί εξαφανίστηκα τόσες μέρες; Καταλάβατε. Προσέξτε τα σχόλιά σας, έχω τεντωμένα νεύρα και είμαι ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ πολύ κουρασμένη...)

Γαμώ τους γάμους, γαμώ...

66 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Συγχαρητήρια!!!!!!

Θα σου ευχηθώ μόνο ο δρόμος σας να είναι στρω μένος με αγάπη!

Θα αποζημιωθείς μετά Φαίη για την κούραση.

Να μοιραστείτε μια υπέροχη ζωή.
:-) :-)

indictos είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΟΧΟΧΟΧΟ

ΧΕΧΕΧΕΧΕ


(τραγούδι των Flipper είναι αυτό)


Η ώρα η καλή.


:-)))))

νατασσΆκι είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!

Είσαστε απίστευτοι !!!!!!!!

Με τις ευχές μας, join the club!!!!!
:)))))

Φιλιάάάάάάάαάάά!!!!!!!!

Skouliki είπε...

βρε τον αμοιρο τον χριστιανο

καλα κουραγια

εγω ακομαααααααααααααααααα

νατασσΆκι είπε...

Ο Γιάννης σκέφτεται τι θα ντυθεί στον γάμο μας.

Βρε θεότρελη, αποκριάτικο πάρτυ είναι ο γάμος;;;
:)))))))))

(με το καλό, βρε! Αλλά τώρα σταμάτησα να γελάω!!!!!)

KitsosMitsos είπε...

Με το καλό!
Τι άλλο να πούμε!!!

αντωνης είπε...

Μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοο Φαιη!!!
Η ωρα η καλη!!! Πολυ χαρηκα.
(Ποτε δεν μας ειπες και που;;;)

Φιλιααααααααααααα
:))))

αντωνης είπε...

και κατι αλλο:
ο γαμπρος θα φορεσει γυαλια εκεινη τη μερα;;;

:)

Μετεωρίτης είπε...

ΑΝΤΩΝΗ
ΑΝ Δ Ε Ν φορέσει ΤΑ γυαλιά,
θα κάνω μεταβολή
και θα ακυρώσω τον γάμο!

Να μην σου πω
ότι αποφάσισα να τον παντρευτώ
όταν τον είδα με τα σέξι, κόκκινα γυαλιά!!
Χα, χα, χα!

Ημερομηνία ξέρουμε κατά προσέγγιση!
ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ θα είναι.
Θα σου πω, να είσαι σίγουρος, Αντώνη μου.

Και για να πούμε και κάτι... σοβαρό:
ΠΕΤΑΕΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ
ενώ
Ο ΠΑΟ μόλις αποκλείστηκε!!

Ωραία νέα!!

Μετεωρίτης είπε...

ΚΙΤΣΟΣΜΙΤΣΟΣ

Όχι "τι άλλο να πούμε".

"Τι άλλο να... πιούμε!!!!!!!"

(τον ήπιαμε, φίλε!)

Μετεωρίτης είπε...

ΣΚΟΥΛΗΚΙ
θέλω σέξι wedding γελοιογραφία, για να ξέρω τι με περιμένει!!!

χι, χι, χιιιι!!

Μετεωρίτης είπε...

ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ
φυσικά και ο γάμος είναι... καρναβάλι!
Εγώ, λέω να ντυθώ Ζορό
και ο Γιάννης κολομπίνα.

Αμέ!

Κάτω τα τούλια
ζήτω τα σκατούλια (μα τι λέω;!)

Μετεωρίτης είπε...

ΙΝΔΙΚΤΕ
ανυπομονώ να σε δω στην Αθήνα (και εγώ και όλη η παρέα εδώ!).
Τις τελευταίες μέρες συζητιέσαι πολύ, τόσο πολύ, που ακόμα και ο γάμος μας περνάει σε δεύτερη μοίρα.
ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ-
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΓΙΟΡΤΗ!!

Πόσο χαίρομαι που θα σε ξαναδώ!!!!

Μετεωρίτης είπε...

VASSIA
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ-ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
(και εγώ και ο καλός μου ο Γιάννης) και ελπίζω να μην βγάλω ζωστήρα από το άγχος.
Ξέρεις τι είναι ζωστήρα; Μπρρρρ..
(δεν θες να ξέρεις).

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
ΦΙΛΙ !!

Poet1 είπε...

Μπραβο ωραια ! Νατα νατα ευχαριστα... Να ζησετε να ευτυχήσετε ! Και οτι ποθειτε... Το σχολιο για τον ΠΑΟ τι το ηθελες ; Εδω λεμε για χαρες... Μην πεις εαν δεν ξερει ακομα,στον Γιαννη,οτι η ΑΕΚ χανει...

Stratos Bacalis είπε...

Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ!

Μη τυχόν και παντρευτείτε χψρίς εμένα, θα γίνει χαμός!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό μας έλειπε μια Υδροχοΐνα να κάνει νορμάλ γάμο - χαχαχαχα!
Μετεωρίτη, είσαι φίλη μου. ΤΕΛΟΣ! Πες μου πού είσαι και τι κάνεισ! ΤΕΛΟΣ!

Επίσης, έχω να προτείνω αντί για κουφέτα m&m's γεμιστά! Αυτά στο κίτρινο σακούλι. Στο κάτω-κάτω, αφού είναι γεμιστά, η σημειολογία είναι ίδια.

Να ζήσετε μέσα στο friendly (σημαντικό για τον σύντροφο του ακουάριουσ λέμε!) loveroll, μέσα στο share και μακριά από τα spam!

Η ώρα η ανατρεπτική! ;)

aa-duck

Alexis B είπε...

Ουάου Αντε βρέ η ώρα η καλή.
Σκέφτεστε τί να ντηθίτε γιά το μεστήριο.
Ο Γιάννης σου Ναπολέοντας και εσύ Ιωσιφίνα!!!!!!!!!!!!!!!
Μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!
Να ρωτήσω κάτι?????
Η τούρτα θά έχει και (σλουρπ) αμυγδαλάκια????????
Να Ζήσετε
Ο κος Μετεωρίτης και η κα Μετεωρήτης σε πορεία σύγκρουσης και μετά να και τα μετεωριτάκια!!!!!!!!!! που έυχωμαι να είναι πανέμορφα

Ανώνυμος είπε...

Πω πω απόφαση! Αυτά κάνει ο Ίντι με τα ποστ που ανεβάζει για 7 συν 7. Βάζει ιδέες και παίρνει κόσμο στον λαιμό του! Συγχαρητήρια σε εσένα και στον καλό σου τον Γιάννη και να το διασκεδάσετε! Θα καεί η μπλογκόσφαιρα!

Eclipse είπε...

Συγχαρητήρια!!!
Και έχω να σου πω τα εξής:
1. πέρα από τα παράπονα έλα τώρα που δεν σ'αρέσει ;) :) :) :)
2. βλέπεις φιλαράκια; η επικείμενή απόδρασή σου μου θύμισε τη σειρά :)ή μήπως prison break ?
3. θα καλέσετε μπλογκερς στο γάμο;;; :) :) :) :) (χούμορ είναι χαλαρά...)

mamma είπε...

Δεν το πιστεύωωωωωωωωωω
Η ώρα η καλήηηηηηηη!

Γιάννη, η camper έχει κάτι ωραία κόκκινα παπούτσια, ότι πρέπει για το γάμο και θα σου μείνουν να τα φοράς και μετά (πάνε και με τα κόκκινα γυαλιά).

ΥΓ. μετά το μυστήριο θέλω πλήρη ανάλυση-καταγραφή αισθημάτων... καημό το έχω :-P

ΥΓ2. Έχω χαρεί πάρα πολύ, πάω στη μοδίστρα μου να ράψω μια τουαλέρα λέμεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!

ΥΓ3. Τώρα κατάλαβα γιατί σας λένε ΜΕΤΕΩΡΙΤΕΣ :-*

mamma είπε...

Εννοείται πως ήθελα να γράψω ΤΟΥΑΛΕΤΑ, όχι από πορσελάνη, την άλλη καλέ, από οργάντζααααα!!!!!

Κούκος είπε...

Βρε τον άμοιρο τον Γιάννη. Τι μετεωρίτης του έπεσε στο κεφάλι! Ούτε ψύλλος στο κόρφο του.
Άντε με το καλό! Δεν το χάνω με τίποτα λέμε. Κολυμπώντας θα έρθω!

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΤΕΩΡΙΤΕΣΣΣΣΣΣΣ?????

ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΤΕ?????

Καλά ρε, και το κρατάς μυστικό????

ΔΕΝ θα σου ξαναμιλήσω!

νατασσΆκι είπε...

Jo, ευκαιρία να έρθεις!!!!!!
:)

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει! Θα σου ξαναμιλήσω!

Αλλά ως γνωστών, εγώ ήρθα για να σου σπάσω τα νεύρα!!! χεχεχε

Λοιπόν: Βίο Ανθόσπαρτο, Οι Ώρες Οι Καλές, Να Ζήσετε να Ευτυχίσετε....

(γμτ, δεν ξέρω άλλα γλυκανάλατα!!!)

Και δεν θα είμαι να σου πετάω και κουφέτα στο κεφάλι!!! χεχεχε

Μα καλά...Αυτόν τον καημένο που θα σε.....φορτωθεί, ΔΕΝ τον λυπάσαι???

Γιάννηηηηηηη??? Ξανασκέψου το!!! Προλαβαίνεις λέμε!!!


Φιλιά πολλά παιδιά! Να ζήσετε ευτυχισμένοι. Άντε και ένα από τα επόμενα ταξίδια σας να είναι και προς τα μέρη μας, να σας ευχυθώ και από κοντά...

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ Νατασσάκι????

ΔΕΝ με κάλεσε η κακιασμένη!!!

demetrat είπε...

Καλημέρα σας μετεωρίτα.
Ως μαντάμ θα μπορούσα να σας πω, πως μετά απο ..τοσα χρόνια γάμου, με τον ίδιο άνδρα, δέν έπαθα και τιποτα που δεν έπαθαν κάτι ανύπαντρες φιλενάδες.
Τουναντίον θα σας έλεγα, πως μέ ένα καλό κουλάντρισμα της κατάστασης, θα έχετε κάποιον να τα λέτε,να το κάνετε,να τον σέρνετε στα ταξίδια σας,να τον βρίζετε,και ό,τι άλλο σας κατέβει στο κεφάλι, για όσα χρόνια θέλετε.
Κιόλα αυτά , χωρίς να χρειαστεί να ντυθείτε και να μπείτε στο αυτοκίνητο.
Τις ευχές μου λοιπόν, και μην ακούς τις γκρίνιες των κακογαμημένων.
στο βάθος, όλοι θέλουν να παντρευτούν με τον άνθρωπο που αγαπάνε.
Άσε λοιπον τις μαμάδες να απολαύσουν τις φαντασιώσεις τους.Έτσι κιαλλιώς θα τις πληρώσουν.
δήμητρα.

Unknown είπε...

βρε τι λέτε βρε...

ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΖΩΗ
(Βέβαια αυτό ισχύει και για τους μη παντρεμένους, έτσι;;;)

εγώ παντρεύτηκα πριν από ενάμιση χρόνο περίπου. Ήταν πέμπτη, θυμάμαι - δεν ήθελα με τίποτα π/σ/κ - και ήταν σούπερ. Βέβαια και πριν μαζί μέναμε, οπότε δεν άλλαξε και τίποτα. Εκτός από το γεγονός ότι κάνουμε μαζί φορολογική δήλωση !!!!!
Μην τρελαίνεσαι. Και μη χαλιέσαι με τις ετοιμασίες. Σιγά πια. Εξάλλου το απλό είναι και το καλύτερο...

Μετά σε περιμένω γαμήλιο τριήμερο στις Σπέτσες...
(οι κούρσες προς τις παραλίες δικές μου. Το δώρο μου βρε!)

φιλιάααααααααααααα

ταξιτζού

Ανώνυμος είπε...

Παντρεύεσαι;
Τώρα αυτό καλό είναι ή κακό;
Η ώρα η καλή βρε μετεωριτάκο και η πορεία της έγγαμης ζωής σου να είναι καλύτερη από του ολυμπιακού!
Εντάξει, αποκλειστήκαμε χτες αλλά δεν μπορείς να είσαι πρώτος σε όλα!...

- είπε...

Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!

Σας εύχομαι να είστε ευτυχισμένοι!

Και ξέρεις, ε; Μετεωριτάκια σύντομα!

παράλληλος είπε...

Να παντρευτείτε στο Καραϊσκάκη!

Βίον Ανθόσπαρτον!
Ευτυχείτε! που έλεγε κι ο Άλκης Στέας...

Ανώνυμος είπε...

Γέλασα (ναι, και πάλι -και μόνο εσύ φταίς αν λέω μονότονα το ίδιο πράγμα σε κάθε σχόλιο μου ;)) τρελά με τους κανόνες σου. Και εγώ -αν παντρευόμουν - ακριβώς τους ίδιους θα έβαζα.

Ομολογώ πως αναρωτιόμουν που είχες εξαφανιστεί -είχα φάει μια ψιλο φρίκη που μόλις σε βρήκα, σε έχασα- αλλά χαίρομαι που λόγος ήταν κάτι όμορφο και χαρούμενο (γιατί είναι και μην ακούσω κιχ -ιδιαίτερα με τόσα κακά που μας κυνηγούν κάθε μέρα να μας ισοπεδώσουν).

Τις καλύτερες ευχές μου και στους 2 σας, συγχαρητήρια και καλό κουράγιο :)

MenieK είπε...

Μετεωρίτη μου, αντί να βγάζεις σπυριά μεγάλα σαν κουφέτα, κοίτα να είναι το μονόπετρο μεγάλο σαν κουφέτο (ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον, οπότε καλό είναι να υπάρχει κι ένα αντικείμενο αξίας να πουληθεί. Με τους τσεντέδες -Ινδικτέ το έμαθα- των Bauhaus, ξελάσπωμα δεν επιτυγχάνεται, ΣΕ λεώ!!!!)

και ας πάρω και το θάρρος να απαντήσω στην μάμμα: Κακώς διόρθωσες το σχόλιό σου... Στην περίπτωση της κας. Μετεωρίτη... το σωστό είναι τουαλέρα (γλώττα λανθάνουσα/ή μάλλον πληκτρολόγιο λανθάνον...)

Ε, ρε γλέντια!!!!

Μετεωρίτης είπε...

χαχαχαχαααααααααα!!!!

συγνώμη που παρακάμπτω τους
"από πάνω" και απαντώ αποκλειστικώς στην Meniek (αδυναμίες είναι αυτές!!) αλλά:
1. νομίζεις ότι εγώ ήξερα τι σημαίνει τσεντέδες/τσεντέδια; Όχι δα! Να'σαι καλά που ρώτησες και με κάλυψες, διότι μάταια έψαχνα στον Μπαμπινιώτη, ο Μπαμπινιώτης ΔΕΝ αναγνωρίζει τα τσεντέδια-γεγονός που πιστοποιεί ότι ΔΕΝ υπάρχει κράτος!

2. το μονόπετρο θα έχει μέγεθος κλειτορίδας θηλυκού θαλάσσιου ελέφαντα (!!!!), εντάξει;! (αν υπάρχουν τέτοιες κλειτορίδες και αν γράφονται με έψιλον γιώτα) και ναι, όπως και να'χει, θα είναι μεγάλο-μεγάλο-μεγάλο (αν με "πουλήσει", θα το πουλήσω!!!)

3. η τουαλέρα ήταν μία πάρα-πάρα πολύ σωστή λέξη!
Όπως, για παράδειγμα ο αυτός που θα έρθει... ακάλεστος και είναι ανεπιθύμητος θα λέγεται... κακάλεστος!!
Αμέ!!

Αν και γράφω επιστολές για να ενισχύσω τον τουρισμό που μας έρχεται από τη Ρωσία, ΔΕΝ χάνω το κέφι μου.
Και πως να το χάσω-όταν έχω τέτοιους φίλους, α;

Φιλιά πολλά ΜΕΝΙΕΚ!!!!

Σε όλους σας θα απαντήσω μόλις λύσω το θέμα της Ρωσίας...
(πω, πω, πόσο πομπώδες ακούγεται!)

mamma είπε...

Εεεεεεε, για πέρνα κι από μένα να σε κεράσω μια καλή ιδέα ;-)

ΥΓ. η τουαλέρα δεν πέτυχε, έτυχε!!!

H.Constantinos είπε...

Είδες που λένε, μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λές;!

Βίον ανθόσπαρτον!

Το βίντεο του γάμου θα το δούμε στο u-tube?

νατασσΆκι είπε...

@ H.Constantinos :

Το βίντεο του γάμου θα το δούμε στο YouTube?

***βάζεις ιδέες!!!!!!
:)

nikiplos είπε...

H wra h kalh euxomai olopsyxa!!! (sorry gia ta Greekglish alla eimai Parisi for the moment...)

PS> Den einai asxhmh idea na er8ete edw gia to taksidi toy gamou!

cu:)

Roadartist είπε...

Ελα τωρα "γαμω τους γαμους γαμω" .. αλλα θα το χορεψεις το χορο του Ησαια!!!!
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ να σου ευχηθω οτι καλυτερο!!!
Θα πανε ολα τελεια και καλους απογονους γκουχ γκουχ.. ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ :)
Παντα χαρες :)

phantom_pad είπε...

Αυτός ο άλλος που σε πήρε απο μένα, αυτός ο άλλος, αυτός ο άλλος...
Είανι ευεργέεεεεεεετης μου μεγαααάααααλοοοοςς!!!
Η ώρα η καλή γλυκιά μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Με το καλόοοοοοοο!!! Θα κάνετε και μετεωριτάκια??? Να ζητήσω μια χάρη?? Θα με κάνεις παρανυφάκι να σου κρατάω το νυφικό?? χιχιχιχιχχι

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

...welcome to the club...
Μην τα παίρνεις φιλενάδα και μη δίνεις έμφαση σε πράγματα που δε θα θυμάσαι σε κάνα δυο χρόνια...
Η ουσία μετράει...
Εύχομαι η ευλογία και η χάρη του Θεούλη να σας συντροφεύει για όλη σας τη ζωή και ποτέ κανείς να μην χρησιμοποιήσει το γάμο αυτό για ίδιον όφελος...Ο γάμος είναι μάχη με τους άλλους, όχι καναπές για να "κάθεσαι" πάνω του...
Αγάπη, ευτυχία και ευγονία...

kiki είπε...

Το σκεφτήκατε καλα; Μα τι ρωτάω! Όχι είπες! Χαχα!
Anyway, welcome to the club...

angelina είπε...

Συγχαρητήρια!!!!!! welcome to the club!!! Οτι και να λες τωρα εκεινη την ωρα ολα θα γινουν οπως θελουν οι αλλοι. Εσεις πηρατε την αποφαση και οι υπολοιποι σχεδιαζουν. Βαλιουμ, ποτό θα ειναι οι μονοι φιλοι σας την ημερα εκεινη. Το καλό ειναι οτι ολα αυτα που θα συμβουν ενω δεν τα θελετε θα ειναι αυτα που θα σου μεινουν. Αυτά που θα εχουν γέλιο και θα τα λετε μεταξυ σας για χρονια. Η θεια, τα ρουχα, το πως και τι θα χορευουν. Εχει απιστευτο γελιο το ολο ...παρτυ. Μην εισαι τόοοσο αρνητική. Απολαυστετο!!!!!

afrodiet είπε...

Καλέ σε είχα αφήσει σε έναν πονόδοντο. Μετά σε κάτι γενέθλια ... και τώρα παντρεύεσαι! Τρελλά γλέντια! Άρχισε ο χαρτοπόλεμος!!!!!

Λοιπόν τώρα σου φυσάω στο πρόσωπο σερπαντίνες, σου ρίχνω και μπόλικο κομφετί να καθίσει πάνω στις βαμμένες βλεφαρίδες της αμφίεσης "νύφη", και σου σφυρίζω με κόρνα δυνατά στ' αυτί παραφωνίζοντας το εμβατήριο του γάμου!
Μπιπ μπιπ μπιπ μπιπ ....
Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ ΜΕΤΕΩΡΙΤΗ!!!!
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΖΙ. ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ! ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΑ ΓΙΟΡΤΗ Η ΖΩΗ ΣΑΣ.

:-)))))

elafini είπε...

τα έμαθα το πρωί από ένα πουλάκι που το λένε νατασσάκι :)

o γάμος των ονείρων μου είναι αυτός που περιγράφεις :P

με το καλό

(και δε λέω θα τα πούμε..πλέον θα είναι έκπληξη)

φιλιά και στους δύο

adaeus είπε...

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
1. Είσαι γυναίκα με χιούμορ (σπάνιο) και αντιμετωπίζεις το γάμο με χιούμορ (ακόμη πιο σπάνιο).
2. Κάνεις "παρέα" μαζί μας, άρα μια λόξα την έχεις :)
3. Ο Γιάννης, έχω την αίσθηση από τα συμφραζόμενα, σ'αγαπάει και τον αγαπάς επίσης.
4. Είσαι ρομαντική και ευαίσθητη.
5. (και κυριότερο) Θρύλε Θεέ μου, Ολυμπιακέ μου...

Κατά συνεπεία και για τους λόγους αυτούς, που θα έλεγα και στο δικαστήριο, έχετε όλες τις προϋποθέσεις, για μια καλή αρχή...
Αν θα είναι καλός γάμος θα προκύψει στην πορεία...
Οπλιστείτε με χιούμορ (μη το ξεχάσετε σας σκότωσα), με αγάπη, συμπάθεια, ερωτισμό και ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΟΜΟΝΗ. Αφήστε χώρο ελευθερίας ο ένας στον άλλον και βουρ για τα κουφέτα...
Με την ευχή μου :)

Sandy Cheeks είπε...

Μετεωρίτη, ζηλεύω πολύ που βάζεις το νυφικό!
Εύχομαι τα καλύτερα και να μας επιστρέψεις με όρεξη για νέες περιπέτειες.

tzotza είπε...

wooooooooow!!!!!!

χαιρομαι ΠΟΛΥ για σας φιλεναδα μου!!!!
παρα πολυ!!!!

η ωρα η καλη!!!! :)))))

νομιζω πως θα κλαψω απο την συγκινηση..κλαψ κλαψ!!!! :))))

σε φιλω γλυκα φαιη μου!!!
:)

Side21 είπε...

Θάρρος ... υπάρχουν και χειρότερα,
25 χρόνια κλείνουμε σε λίγους μήνες
κι ακόμα δεν τόχω συνειδητοποιήσει
Πάντως είναι αλήθεια αυτό που λένε
"τα 50 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα"
Μετά που θα πάει, θα συνηθίσεις!!!
Όλα μια ιδέα είναι !!!
ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ :-) :-)

demetrat είπε...

Είναι που σε λυπήθηκα μωρό μου στο μπλογκ του σκύλου, αλλιώς θα σέστελνα με κανα Κοέν, ας πούμε με κανα φιούτσουρ ή κανα ντάνσμι το δι εντ οφ λάβ , να δεις τι εστί βερύκοκο.
Αγάντα.
και πάψε να σκούζεις λέμε.
Ο γάμος είναι καλό πράμμα.
δ

the_sailor είπε...

Να σας ευχηθώ και εγώ η ώρα η καλή, και να ζήσετε ευτυχισμένοι!!

Εννοείται πως, όταν με το καλό γίνει η τελετή, θα θέλουμε να δούμε δημοσιευμένες στο blog όλες τις λεπτομέρειες που ενδιαφέρουν σε κάθε γάμο (ξέρεις: Τι είχε ντυθεί η νύφη, τι ο γαμπρός, κτλ...)
Η ιδέα για το YouTube πάντως τα σπάει... :))

diva είπε...

Η ώρα η καλή:-))))

vasikos metoxos είπε...

Σιδεροκέφαλοι. Με ωραίες μουσικές, διαδρομές και αναζητήσεις. Στα όρια τους. Για ένα ταξίδι σπάταλο και ευτυχισμένο. Να ζήσετε ευτυχισμένοι.

just me είπε...

Αυτά παθαίνω άμα με πιάνουν οι "κλειστές" μου και δεν βγαίνω από το σπίτι μου, εεε...μπλογκ μου!
Τα καλά τα μαθαίνω τελευταία, και δεν προλαβαίνω να σκεφτώ ούτε μια "εξυπνάδα" της προκοπής να γράψω, γιατί φοβάμαι ότι μέχρι τότε "θα σχολάσει ο γάμος"!

Να ζήσετε ευτυχισμένοι (δηλ. να εξακολουθείτε να ζείτε ευτυχισμένοι), ξαδερφούλα-ψυχή!!!
(Kαι μη "μασάς", είσαι παλικάρι εσύ! Εδώ ολόκληρο φρονιμίτη έβγαλες, μια τελετή γάμου μερικών ωρών δεν θ' αντέξεις;)
:)))

tzonakos είπε...

Ενα σχόλιο για να ηρεμήσεις :
Στην μακρινή Ινδονησία, πάνω στους φοίνκες ζούν σκίουροι.
Καλη εβδομάδα, φεύγω αν εισαι θυμωμένη :)

Angel Vs Life είπε...

i ora i kali!!!
ti oraia - eimai floros se auta - sygkinoumai eukola :o)
ante kai sta dika mas :o)

Poet1 είπε...

Η ωρα η καλη ! (Τωρα πια θα με βρισκεις στο :
thebestblogstories.wordpress.com .)

Axis Mundi είπε...

όπου γάμος και χαρά ο μετεωρίτης..
:)))
Να ζήσετε και να περάσετε υπέροχα σ'αυτη την καινούργια σας τροχιά!
Αυτά είναι! αυτά είναι!!

Ανασα του Βορρα είπε...

"Σελίδα 6, άρθρο Βου,
Παράγραφος Ξου, Κεφάλαιο Θου.
Έγραφε οτι πήγε και τον
εσυνάντησε και του είπε οτι
θα έπρεπε να γίνει ο γάμος.
Αυτός δεν έφερε αντίρρηση και
προσδιορίστηκε Πέμπτη ώρα μηδέν
και τριάντα τρία πρώτα και
σαράντα εννέα δεύτερα.

Η μέρα πλησίασε,
εκείνη για να πάει να παντρευτεί,
μπήκε στο μπάνιο της,
έριξε τα αποσμητικά της,
τα απορρυπαντικά της, ντύθηκε,
φόρεσε το νυφικό ενώ απ' όξω
το φεγγάρι δεν βγήκε
και η βρόχα έπεφτε, ράιτ θρου."

Και αυτό το δωράκι μου και για τους δυό σας,με τις καλύτερες ευχές μου και την ευχή...να πιάσουν οι ευχές μου

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

Άντε βρε...και καλούς απογόνους. Τουλάχιστο εσύ κάτι προετοίμασες. Εμείς δε προλάβαμε και πολλά. Είχαμε βλέπεις άλλο ζόρι.

Because of you... είπε...

Τα συγχαρητηρια μου!!

Ειναι η πρωτη μου επισκεψη στον blogg-οκοσμο σου και η πρωτη αναρτηση που διαβαζω μου εφτιαξε το κεφι! Ελπιζω να μου φερεις γουρι (μπααα...μικρη ειμαι ακομα μου λενε ολοι)

Ευχομαι αυτο το καινουριο κεφαλαιο στη ζωη σας να ειναι το καλυτερο και εντυπωσιακοτερο απο ολα!

Ευχαομαι να ειστε παντα γεροι και αγαπημενοι! Και καλα κουραγια με τις ετοιμασιες.. Μεγαλη η κουραση αλλα η απιβραβευση της μερας εκεινησ ακομα μεγαλυτερη!

Τα φιλια μου και τις ευχες μου για ο,τι καλυτερο! :)

Skouliki είπε...

την αλλη βδομαδα την εχεις με αφιερωση δευτερα ή τριτη και σε ενημερωνω

το νου σου ...οχι τα χερια κατω απο το νυφικο

ritsmas είπε...

να σου ευχηθώ τα καλύτερα, μπορώ;

Ανώνυμος είπε...

Καλα, ε, διαβασα ολα τα σχολια και ξεραθηκα στα γελια!!!
τι εισαι εσυ βρε μετεωριτη; ανεδειξες την ΑΛΛΗ πλευρα του γαμου, ακομη δεν παντρευτηκες!

αντε ναζησετε ρε!! ενταξει μας εδειξες το πριν. να δουμε σε τι κατασταση θα εισαι ΜΕΤΑ το γεγονος!
:)