Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

NO 1: K L A X O N S ! -MYTHS OF THE NEAR FUTURE-

Πριν φτάσω στο Νο1 είχα να πω δυο λόγια για τις λίστες.
Όμως τα είπε ο ΙΝΔΙΚΤΟΣ για μένα. Σαν να διάβαζα τις σκέψεις μου, είπε αυτά που ήθελα να πω και ήταν σαφέστατος – πράγμα που εγώ δεν είμαι πάντα.
Όπως και ο Ίνδικτος, έτσι κι εγώ «ξέχασα» να βάλω μερικά lp που μου αρέσουν, αγάπησα άλλα, σαφώς πιο μέτρια, κοινώς συμπεριέλαβα και κάποια γιατί «έτσι μου αρέσει».
Όταν λέμε «τα αγαπημένα μου άλμπουμ», εγώ τουλάχιστον καταλαβαίνω ότι είναι τα άλμπουμ που με συντρόφευσαν πιο πολύ, αυτά που αγάπησα κι ας μην ήταν ούτε κάτι καινούργιο, ούτε κάτι φοβερά εμπνευσμένο…

Όσο κι αν άκουσα το Untrue του Burial δεν κατάφερα να το αγαπήσω. Το Boxer μου περίσσευε.
Στους Editors έχω μεγάλη αδυναμία και προτίμησα να τους βάλω, όταν στη θέση τους θα μπορούσε να κάθεται η Leslie Feist.
Δεν ήθελα να μην συμπεριλάβω τους Radiohead παρόλο που το lp τους δεν με ενθουσίασε από σεβασμό στο παρελθόν τους.
Τους Pink Martini τους αγαπώ αλλά το άλμπουμ τους δε είχε την ίδια επίδραση πάνω μου που είχαν τα πιο παλιά τους.
Όσο για τους Fall που υπεραγαπώ, τι να πω…
Δεν έχω ακούσει ακόμα όλο το άλμπουμ!!
Ο Marc Almond δεν γινόταν να λείπει. Είναι από τους πιο αγαπημένους μου και μπορεί το lp του να μην ήταν «πλούσιο», η φωνή του Almond όμως μου φτάνει.
Για αυτό που μετάνιωσα ήταν το Comicopera. Ο Wyatt παρέα με Eno, Weller και με ένα απίστευτο lp που έπρεπε να μπει στη λίστα, δεν μπήκε ποτέ.
Όσο για το White Chalk… όσες φορές και αν το άκουσα –και το άκουσα πολλές- κάτι μου έλειπε. Παρακολουθώντας μάλιστα την P J χρόνια, δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι η κυρία έκανε αυτήν την στροφή για να κερδίσει ξανά καλές κριτικές…
Και πάμε στο Νο1. Που ήξερα από την αρχή ποιο θα είναι.
Οι Klaxons μαζί με τους Modest Mouse είναι ότι πιο φρέσκο έχω ακούσει.
Με τους Klaxons ειδικά, δέκα αυτιά να είχα, δεν θα τους χόρταινα ποτέ.
Επειδή δεν είμαι ειδική στο να περιγράφω ήχους και ρεύματα (ακόμα και οι έμπειροι έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά με αυτό το θαυματουργό γκρουπ) και επειδή τα βραβεία μιλάνε από μόνα τους, το μόνο που μπορώ με σιγουριά να πω, είναι πως αισθάνθηκα την πρώτη φορά που άκουσα τα τραγούδια τους.
Έκπληξη. Δέος. Ξεσήκωμα. Θαυμασμός. Θύελλα!
Έβαλα το χέρι μου στο στόμα για να μην φωνάξω! Η μουσική τους με συνεπήρε και μόνο με θύελλα μπορώ να την περιγράψω. Ποτέ δεν θα μπορούσα να γίνω κριτικός δίσκων! Βλέπετε, εγώ όταν ακούω τη φωνή του Marc Almond αισθάνομαι πάντα δύο βελούδινα χέρια να με χαϊδεύουν! Όταν ακούω τον Bruce Springsteen που όπως έγραψα ποτέ δεν γούσταρα ιδιαίτερα, μου έρχονται στο μυαλό αγνές, όμορφες εικόνες που τις έχω ανάγκη μέσα στην electro-μανία που καθόλου δεν με αγγίζει. Και όταν ακούω Klaxons νιώθω σαν να γίνομαι ξανά 18! Νιώθω πως τρέχω με ταχύτητα φωτός, προσκρούω σε τοίχους και εκτοξεύομαι στα άστρα, πέφτω στη θάλασσα, αναδύομαι ξανά και με το τέλος κάθε μα κάθε κομματιού έχω επιστρέψει με μαθηματική ακρίβεια ακριβώς από εκεί που ξεκίνησα: έτοιμη για ένα ακόμα ταξίδι!
Και το ταξίδι στη χώρα των Klaxons ήταν ότι καλύτερο μου συνέβη εδώ και πολύ καιρό!!!

Atlantis to Interzone (ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΜΕΤΕΩΡΙΤΗ ΓΙΑΝΝΗ)


Θέλω να ευχαριστήσω τον gone4sure που δεν με πέταξε έξω (!), τον Sandman που με προσκάλεσε και στον Sandman δύσκολα λέω όχι γιατί τώρα πια είναι καλός μου φίλος, κυρίως όμως, θέλω να ευχαριστήσω τους… Klaxons που μου πυροβόλησαν το κεφάλι και με έκαναν να δω ξανά πολύχρωμα αστράκια...

GOLDEN SKANS (ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΤΖΙΝ ΤΟΝΙΚ)


Και του χρόνου με ακόμα καλύτερες μουσικές!
(Περιμένω εναγωνίως τους Bauhaus!!!)

15 σχόλια:

Stratos Bacalis είπε...

Εύγε εύγε...είδες που σωστά μάντεψα χτες? Χι χι χι... και ναι, χαίρομαι κι εγώ που είμαστε πλέον καλοί φίλοι!!! Μετεωρίτες (both) rule!!!!

Μετεωρίτης είπε...

γεια σου Στράτο μου!
Φυσικά και είμαστε φίλοπι κι ας μην άνοιξες τα χαρτιά σου (το ντοσιέ σου, ντε!).

Πάω να δω τώρα τι φήφισαν και οι άλλοι γιατί έτρεχα όλη μέρα.
Τα λέμε!!!

indictos είπε...

Και του χρόνου!!!

Και στα All Tomorrows Parties

Angel Vs Life είπε...

beep beep :o)
cool epilogi - na doume to ''dyskolo'' deutero album tous :o)

Μετεωρίτης είπε...

και του χρόνου ΙΝΔΙΚΤΕ!!!!
Να είμαστε καλά και θα τα βρούμε τα καλύτερα lp και του χρόνου!!

ALL TOMORROWS PARTIES!!!!!!
ΑΠΟ NICK CAVE ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ
ή από VELVET UNDERGROUND;!!
Αγαπώ και τα δύο!!

Μετεωρίτης είπε...

angel vs life
έτσι και με διαψεύσουν...!!!

Τι να πω;!

Πιστεύω πολύ σε αυτούς!
Και οίστρο να μην έχουν, τεχνικά και μόνο, τους έχω ικανούς να κάνουν πάλι την έκπληξη!

Εντωμεταξύ, όλα τα λεφτά η φάτσα της AMY όταν της πήραν τα βραβεία μέσα από τα χέρια..

"Η ΑMY είναι ρετρό" είπαν οι Klaxons.
"Εμείς κάνουμε κάτι καινούργιο", είπαν σεμνά οι Klaxons και πήραν το βραβείο σπίτι...

Καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

Δεν σε προλαβαίνω. Thanks. Θα προσθέσω σε αυτά που έχεις αναφέρει ήδη, με τυχαία σειρά τους National, Blonde Redhead, GBQ, Uncle, Liars, !!!. Ιδιαίτερη μνεία στους Ministry που διαλυθήκανε (επιτέλους), μετά από μια τριλογία εναντίον του Bush, και στους Shellac γιατί... έτσι. Οι λίστες είναι του Σατανά...

Τελευταία μέρα στη δουλειά, αρχίζω από αύριο να φτιάχνω τη βαλίτσα για νότια Γαλλία. Όπου φύγει φύγει...

Μετεωρίτης είπε...

ΤΖΙΝ ΤΟΝΙΚ - ΤΥΧΕΡΟΥΛΗ !!!!
Ζηλεύω αλλά σου εύχομαι να περάσεις σούπερ!!!
Όλα όσα αναφέρεις είναι ένα-κι-ένα. Οι λίστες είναι του διαβόλου, έχεις δίκιο!

Να περάσεις πολύ-πολύ-πολύ καλά και εις το επανειδήν!
Όπως κατάλαβες, επειδή ο καλός μου καίγεται στις πρόβες αυτήν την περίοδο, εγώ θα μείνω εδώ, στα decks με τα βρώμικά μου cd's να πάιζω marakaibo στους χαρούμενους, χριστουγεννιάτικους τύπους που θα μου σπάσουν τα *** απαιτώντας να πάιξω κάτι "kefato".
Τσα-τσα λοιπόν
και καλό ταξίδι!!!

afrodiet είπε...

Ρε φιλενάδα τώρα το είδα!!!
Μπράβοοοοο!!!!!
Το έχω λιώσει το cd.
Πολύ ωραίος ήχος.
Υπάρχει (και για μας τους πιο χαρούμενους) χαρούμενο ροκ με πολλή έμπνευση!
Πολύ χαίρομαι με το νο1 σου.

Ωραία όλη η εικοσάδα σου.

Η ΑΜΥ βέβαια μπορώ να πω ότι επίσης ήταν μια δυνατή έκπληξη (και μεγάλη μου παρέα όλο το χρόνο που πέρασε) με ταλέντο σπάνιο.
Είναι όμως απλά η φωνή.
Μπράβο και πάλι.

Μετεωρίτης είπε...

καλημέρα!
Η AMY είναι ΘΕΑ, δεν το συζητάμε αλλά ναι: Είναι απλά η φωνή!
(τα έχω λιώσει τα κομμάτια της, δεν το συζητώ! Ειδικά το I'm no good το παίζω μάλλον κάθε φορά που παίζω μουσική!!
Για την εικοσάδα... χαίρομαι που σου άρεσαν... ήταν πολύ "ανοιχτή" η ψηφοφορία... και χάθηκα λίγο..
anyway!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
ΤΩ ΣΟΥΠΕΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΗΜΕΡΑ!!

ΠανωςΚ είπε...

Σκαλίζοντας βρήκα και αυτό,
και μια και είσαι φαν, είπα μηπως σε ενδιαφέρει, εν αναμονή του νέου δίσκου των Μπάουχάζουζ:
http://www.zshare.net/download/573068382b3147/
Πιτερ Μέρφι, Ανσάτερντ, 2004.
(σε περίπτωση που το έχεις, να το κατεβάσω; αξίζει τον κόπο;)

Μετεωρίτης είπε...

δεν το έχω και φυσικά θα το κατεβάσω!

Κάνω συλλογή από video, live... αυτό ΔΕΝ το είχα και καταχάρηκα, σε ευχαριστώ!
Θα το κατεβάω όμως από το σπίτι το rar.
Το αποφεύγω από τη δουλειά για ευνόητους λόγους.
Αν βαριέσαι να το κατεβάσεις, όταν το κατεβάσω θα σου πω, αλλά...
Τον λατρεύω! Δύσκολο να ΜΗΝ μου αρέσει... :)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

MenieK είπε...

Ωραία, αφού το νο1 του Ιντυ το έχω ακόμα (είμαι και μιας άλφα -έως λάμδα μη σου πω- ηλικίας, άρα ο Κέιβ είναι εκ των ουκ άνευ) τώρα ξέρω τι δώρο θα μου κάνω. Στον καλό μου θα κάνω μια P.J. Harvey (άρα πάλι εγώ θα την ακούω, χεχεχε), ενώ το καμάρι μου θα πάρει τη Feist και αφού την κοιτάξει απορημένη, θα την περάσει σε mp3, θα την ακούσει, θα αποφασίσει ότι μπορέι να μου την χαρίσει αφού μου ταιριάζει, για να την ξαναδιεκδικήσει αφού την παίξω κάμποσες φορές όπου αυτή θα την ακούει τυχαία (χεχεχε -τι νόμισες Φαίη μου???? Δύσκολο να συνηθίζεις παιδί στα σωστά ακούσματα!!!)
:)))

MenieK είπε...

αν αναρωτιέσαι γιατί δεν της παίρνω τους Klaxon που σίγουρα θα της αρέσουν... ακριβώς γι αυτό. Γιατί έτσι δε θα ακούσει και κάτι άλλο (βρε τι σατανική γίνομαι τα χριστούγεννα!!!)

Μετεωρίτης είπε...

είσαι θεά!!!!

Αμάν με αυτήν την άσπρη κιμωλία της P J HARVEY!!
Παραείναι λιτό!!
Η P J δεν είναι ο PHILIP GLASS να...

τέλος πάντων!
Πάρε τους klaxons στο παιδί, θα καταχαρεί!!

Αλλά φαίνεσαι αποφασισμένη!!!

Καλημέρα!!