Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

ΔΕΚΑ ΚΙΛΑ ΥΦΟΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ...


Το «ύφος» ή καλύτερα το «υφάκι» κυκλοφορεί ανάμεσά μας.
Και μας στεναχωρεί. Μας εκνευρίζει. Αν όμως αναλογιστούμε από πού ψωνίζουμε αυτό το ύφος… τότε, το λιγότερο που θα κάνουμε θα είναι να χαμογελάσουμε!
Ύφος πουλάνε και στη λαϊκή. Πάω στον πάγκο (όχι εγώ, λέμε τώρα) και αγοράζω δέκα κιλά ύφος. Ένα κιλό για να το φοράω όταν βλέπω πιο ωραίες γκόμενες από μένα, άλλο ένα για να το περιφέρω στη δουλειά μου και να τρομάζω τους πληβείους που κάθονται σε χαμηλότερη καρέκλα, δύο κιλά για να τα φοράω κάθε φορά που μπαίνω σε meeting…
Με τρόμο συνειδητοποιώ ότι η μόδα του «Ύφους» έχει οπαδούς παντού! Δεν το φοράω μόνο εγώ, το φοράει και η κουτσή Μαρία, το φοράει ο τενεκές που κάνει δημοσιογραφία, το φοράει αυτός που ξέρει πιο πολλά από μένα, το φοράει και το trance d.j που δεν έχει τίποτα άλλο να φορέσει… Κάποια ύφη μάλιστα, κυκλοφορούν σε μεγαλύτερα μεγέθη από το δικό μου κι εκεί μαζεύομαι. Ο φραγκάτος που γεννήθηκε με χρυσή πιπίλα στο στόμα, έχει birthmark το Ύφος και μάλιστα σε σημείο ορατό από παντού. Money talks bullshit walks. Όταν το μικρό Ύφος αντιμετωπίζει το μεγάλο ΥΦΟΣ, τότε, εχμ…! Τουμπεκί ψιλοκομμένο. Τότε χρησιμοποιούμε τη γλώσσα! Είτε για να γλύψουμε το μεγάλο ύφος, είτε για να σπιλώσουμε όσο περισσότερο μπορούμε την φήμη αυτού που τόλμησε να βγάλει βόλτα το Ύφος του και που τόλμησε να είναι μεγαλύτερο από το δικό μας.
Και οι μπάτσοι έχουν ύφος. Και οι ελεγκτές, που συλλαμβάνουν έναν αλλοδαπό χωρίς εισιτήριο και του φέρονται λες και είναι ο βομβιστής της Νέας Υόρκης. Και η μοντέλα που έχει μόνο πόδια (ως γνωστόν, όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια) έχει Ύφος κι ο μαθηματικός μου που ε βασάνιζε 3 χρόνια, Υφάκι είχε απέναντί μου, επειδή δεν καταλάβαινα σε τι σκατά ωφελεί η Διακρίνουσα.
Ύφος; Θα το βρεις παντού! Εύκολα αγοράζεται και εύκολα πλασάρεται. Καμιά φορά, νοικιάζουμε και ύφος, να το φοράμε εκεί που μας παίρνει…
Καμιά φορά επίσης μας αποκαλύπτεται αργά κι εκεί ανακαλύπτουμε την χαρά «να, τώρα έχω κι εγώ ύφος»! Πωλείται αυτοκίνητο πολυτελείας με ζάντες αλουμινίου που προσδίδει… Ύφος. Με την αγορά του Γιώτα Χι-δώρο ένα Υφάκι που ταιριάζει με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του!!
Και να που μερικές φορές το Ύφος παγώνει! Όταν η Τράπεζα μας καλεί και μας ζητά τα λεφτά της πίσω (το αμάξι που λέγαμε..) το Ύφος πεθαίνει. Όταν έρχεται ο θλιβερός απολογισμός (τι έχει αποφέρει το Ύφος που συντηρώ τόσο καιρό) πάλι το Ύφος σου κάνει αναπάντητη. Μένεις εγκλωβισμένος σε ένα κάστρο γεμάτο Υφάκια και τσουγκρίζεις τα συμφέροντά σου μαζί με το ποτήρι σαμπάνιας!
Από τότε που κατάλαβα ότι ο κάθε κακομοίρης μπορεί να ψωνίσει Ύφος, ησύχασα. Αλήθεια λέω. Κάθε φορά που το συναντάω κάνω ότι δεν το βλέπω. Δεν αφήνω να μου τσαλακώσει κι άλλο εκείνο το μικρό κομμάτι στην ψυχή που ήδη χρειάζεται ένα σιδέρωμα. Κι άμα δω ότι επιμένουν να προβάλλουν το Υφάκι που λέγαμε, τότε γυρίζω και ερωτώ με τα μεγάλα μου, αθώα τάχα μου μάτια:
-Καλέ! Από πού το αγόρασες;
-Ποιο; (η ματαιοδοξία τους φτερακάει και ψάχνει να βρει τι εννοώ, το ρολόι τους, το κινητό τους, το σακάκι τους, το αυτοκίνητό τους…)
-ΤΟ ΥΦΟΣ !!!
Ο υφάκιας παγώνει. Μία Νεμπράσκα στην κόρη του ματιού.
Και πριν προλάβουν να συνειδητοποιήσουν τι έχω ξεστομίσει, η άθλια, τους προλαβαίνω.
-Κατάλαβα, δανεικό είναι. Δεν το δίνεις πίσω γιατί εσένα δεν σου πάει… δεν σε κολακεύει ρε παιδί μου. Σου πέφτει ΤΕΡΑΣΤΙΟ! Σαν να φοράς ένα κοστούμι τρία νούμερα πιο μεγάλο!
Τη λέξη ΝΟΥΜΕΡΟ την τονίζω.
Ξεροκαταπίνουν.
Το ύφος κάνει μπάντζι τζάμπινγκ και πέφτει στο κενό, όσο τους βάζω νερό στο ποτήρι γιατί όσο να ‘ναι, ένας Μετεωρίτης τους έκατσε στον λαιμό…!!
Και καλά να πάθουν ! ! !

52 σχόλια:

Roadartist είπε...

"το φοράει ο τενεκές που κάνει δημοσιογραφία"
ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ!!
Αν αξίζεις δεν κανεις τον έξυπνο είσαι πραγματικά ο εαυτός σου..
Ο αληθινά μεγάλος, δεν κουτουπώνει τον άλλον, αλλά αντίθετα σκύβει προς το μέρος του και του δίνει το χέρι για να τον ανεβάσει ψηλότερα.
Μη το ψάχνεις όμως..η μπέσα, η ευγένεια, το ήθος και η ιδεολογία έχει χαθεί εδώ και χρόνια σε αυτή τη χώρα!
Επιβιώνει θριαμβευτικά η κουτοπονηριά, η κακοήθεια και το 'ρίξιμο' σε όλους τους τομείς.

ritsmas είπε...

Εξαιρετικό στύλ γραψίματος. Για προώθησε λίγο τον εαυτό σου σε παρακαλώ.... Εγω τενεκές δεν ειμαι και το ξέρεις. Αλλά ότι κάπως έτσι εχουν τα πράγματα, οκ, θα συμφωνήσω. Απλώς , αν μου επιτρεπεις, 'εχω την αίσθηση ότι δεν μας αφορά όλους για όλους το συγκεκριμένο αλισβερίσι.
χαιρετώ
φιλια και εκτίμηση
ριτς

ritsmas είπε...

Εξαιρετικό στύλ γραψίματος. Για προώθησε λίγο τον εαυτό σου σε παρακαλώ.... Εγω τενεκές δεν ειμαι και το ξέρεις. Αλλά ότι κάπως έτσι εχουν τα πράγματα, οκ, θα συμφωνήσω. Απλώς , αν μου επιτρεπεις, 'εχω την αίσθηση ότι δεν μας αφορά όλους για όλους το συγκεκριμένο αλισβερίσι.
χαιρετώ
φιλια και εκτίμηση
ριτς

MenieK είπε...

γκόμενες πιο ωραίες από μενα (δεν υπάρχει τέτοιο ζωϊκό είδος καλή μου, δεν υπάρχει...)

Μετεωρίτης είπε...

ROADARTIST
όπως τα λες. Το μεγαλείο είναι εκεί: απλώνεις το χέρι και ανεβάζεις τον άλλον με τα δικά σου φτερά...
Αυτό, πάντως με το΄"ύφος" (η δηθενιά που λέμε), αμάν πια!
Έλεος!!

the_sailor είπε...

Σε βρίσκω με εξαιρετικά αντισώματα απέναντι στους ανόητους στους οποίους αναφέρεσαι...
Η αντίδραση που περιγράφεις είναι όλα τα λεφτά!!

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όσοι μπαίνουν στη διαδικασία να το... αγοράσουν, είναι πως το πλεονάζον αυτό ύφος δεν είναι ανάλογο της αξίας που επιτέλους αποκτούν λόγω π.χ των κυβικών του νεοαποκτηθέντος τροχοφόρου ή της εξουσίας που τους έλαχε.
Είναι ανάλογο της ελλειμματικής προσωπικότητας που γνωρίζουν πως κουβαλάνε, και που νομίζουν πως έτσι καμουφλάρουν...

Μετεωρίτης είπε...

RITSMAS
ε, όχι κι εσύ τενεκές!!!!!!!!
Αλλοίμονο (ξέχασα πως γράφεται το "αλλοίμονο" με το σχόλιό σου!!).
Ξέρεις πολύ καλά εσύ που είσαι μέσα στα πράγματα ποιοι είναι οι τενεκέδες δημαγωγοί ή οι τενεκέδες άδεια σακιά-παραγεμισμένα με... ύφος!

Θέλω να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια-και ξέρω ότι δεν έχεις λόγο να μου πεις ψέμματα.
Για το γράψιμο εννοώ.
Προσπαθώ (σεμνά, είναι η αλήθεια) να γράφω - και το κάνω - κάποια μέρα θα μάθεις πιο πολλά...
Νιώθω λίγο άσχημα να μιλάω για τον εαυτό μου, έχω κάνει αυτό και το άλλο, ΑΛΛΟ ΕΣΥ, ΕΣΥ με τα ΠΡΟΣΩΠΑ στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ... είσαι... εννοώ, σε ξέρουν όλοι (και όχι μόνο από την εφημερίδα!!).
Μου δίνεις θάρρος να συνεχίσω και ξέρεις πολύ καλά ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό για κάποιον που προσπάθεί..
Και ναι!!!
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΖΗΛΕΨΕΙ τα κείμενά σου, με την υγιή έννοια του όρου και βάζω τελεία εδώ, γιατί μπορώ να γράφω... ώρες!!

Όχι, δεν μας φορά το αλισβερίσι όλους. ΕΥΤΥΧΩΣ!

Μετεωρίτης είπε...

ΜΕΝΙΕΚ
δεν υπάρχει, δεν υπάρχει,δεν υπάρχει,δεν υπάρχει,δεν υπάρχει,δεν υπάρχει,δεν υπάρχει!!!

Χα, χα, χα, ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ !!!

Μετεωρίτης είπε...

ΤΗΕ SAILOR
τι καλά που τα λες!!
Μα-πάρα πολύ καλά!!

Όλοι μας έχουμε γκαύματα ανασφάλειας, γαμώτο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η μάσκα που φοράμε θα μας δώσει πόντους...

Βέβαια, υπάρχουν και άνθρωποι ΜΕ προσωπικότητα ΚΑΙ ΕΚΕΙ είναι το πλέον θλιβερό: αυτοί είανι ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να έχουν "ύφος" - ειδικά αυτοί..
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ
ΕΙΔΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΩΝ...
άσε! Δν τολμάω να συνεχίσω τη λίστα...!
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ που με κα΄νεις κι εσύ να καταλάβω πως αυτά που βλέπω ΔΕΝ είναι δικά μου φαντάσματα...

the_sailor είπε...

Ίσως στις θλιβερές περιπτώσεις που αναφέρεσαι, την όποια προσωπικότητα τους, την ξεπερνάει ο τίτλος τους (όπως αυτοί τον αντιλαμβάνονται). Λες και επειδή έγινες π.χ. καθηγητής πανεπιστημίου, πρέπει πλέον να πάψεις να είσαι ο εαυτός σου...
Όντως θλιβερό...

Μετεωρίτης είπε...

πάρα πολύ θλιβερό...

ΠΩΣ σκατά να σου δώσει κίνητρα ένας καθηγητής όταν περιφέρει το ύφος του και γίνεται αντιπαθής;

ΠΟΣΟ να σε επηρεάσει ένας κριτικος με ύφος 12 καρδιναλλίων;
Άμα έχει τέτοιο "ύφος", το έργο, ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ (=κρίνει;!)

νατασσΆκι είπε...

Φαίη μου - φοβερό το κείμενο...

Οι πραγματικά σπουδαίοι άνθρωποι που έχω γνωρίσει - κι εδώ, και στη ζωή μου, ήταν απλοί σαν εμάς - χωρίς ίχνος ΥΦΟΥΣ και σνομπ και μπλαζέ και δεν ξέρω τι άλλο...
Οι πραγματικά σπουδαίοι, δεν είναι δήθεν - είναι σπουδαίοι, και δεν κοκορεύονται γι' αυτό.
Αυτό τους κάνει σπουδαίους
(καιρό ήθελα να τα πω αυτά που γράφεις, να 'σαι καλά!)
όσο για τη Ρίτσα - θα σου πω από κοντά γιατί είναι σπουδαίος άνθρωπος - κι όχι μόνο στη δουλειά της.
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΤΑΣΑΣΣΑΚΙ ΜΟΥ,
θυμάσαι που φοβόμουν να γράψω στην Ρίτσα;! Φοβόμουν πως επειδή ο τρόπος που τα λέω (!) είναι χύμα (κακά τα ψέμματα), φοβόμουν ότι δεν θα μπορούσα να της δώσω αυτά που θα έπαιρνα από εκείνη...
Τελικά όμως, να που βρήκα το θάρρος και της μίλησα χάρη σε σένα (όταν σε ρώτησα γι' αυτήν!).

RITSMAS
ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΟΛΑ !!

ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ,
στα δικά μας,
κατάλαβες, βέβαια, γιατί κόλλησα το μεσημέρι, μετά που μιλήσαμε, ε;! Είχα δύο... θέματα να λύσω, ένα το post και ένα (ξέρεις εσύ) (είχα να ληστέψω μία τράπεζα, να έχω λεφτά για να αγοράσω Υφος!!!) και...
λύθηκαν όλα!!

Το προβληματάκι που είχα πέρασε, δεν ήταν καν προβληματακι όπως μου είπες και σόρι που μιλάω λίγο πράιβετ με το νατασσάκι, αλλά γυναίκες είμαστε, να μην πούμε τα δικά μας;!!!

Το ξέρω νατασσάκι μου πως έχεις γνωρίσει ακέραιους και σημαντικούς ανθρώπους και ξέρω πολύ καλά κι εσύ τι άνθρωπος είσαι! -έτσι;!

Αν είχα ρυθμίσει τις φατσούλες - θα σου έβαζα μία!!!
Καλησπέρα,
θα μπαινοβγαίνω (και από το μπάνιο και από το blog) γιατί σήμερα το βράδυ έχω ντι-τζει-λίκι !!
time will crawl!!!!!!!!!

Stratos Bacalis είπε...

Τέλειο ποστ!!! Συμφωνώ απόλυτα! Και μάλλον αν μου το επιτρέπεις θα υιοθετήσω την αντίδρασή σου στο Ύφος! Όλα τα λεφτά λέμε!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι όλοι φοράνε το ύφος γιατί πιστεύουν ότι έτσι κερδίζεις...και η αλήθει ααυτή είναι όμως....Φτου μακριά από μας...:) Καλό σ/κ!

Alexis B είπε...

Υφάκι, τίποτε περισσότερο απο ένα τσουβάλι, που φοράνε κάποιοι άνθρωποι γιά να κρύψουν την γύμνια τους. Είναι άτομα γιά λύπηση.
Και τό ξέρουν και οι ίδιοι,γιαυτό και τό τσουβάλι, η υφάκι όπως το λές πού φοράνε γιά να δείξουν οτι κάτι είναι ή έγιναν, τα, στην πραγματικότητα, ΤΙΠΟΤΑ.

angelina είπε...

Συμφωνω απόλυτα. Ολα τα κόμπλεξ κρύβονται πίσω απο το υφάκι. Πράγματι κυκλοφορεί παντού και φοριέται πολύ. Το θέμα είναι να μπορεί αυτός που το φορά εκείνη τη στιγμή να το "υποστηρίξει". Σε αντίθετη περίπτωση τα αποτελέσματα είναι τραγικά....και για αυτόν αλλά και για τα νεύρα μου. Οσο καλά και να κρύβεις το ...σκατό σε περιτύλιγμα, αυτό βρωμάει!!!!!! Ασε που ακόμη και να αξίζει ο άλλος με το υφάκι του τα χάνει όλα. Και όλα αυτά σας τα λέω ΕΓΩ, που ΞΕΡΩ, είμαι ΚΑΛΗ και ΕΞΥΠΝΗ και ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ υφάκι για να σας το αποδείξω. χαχαχαχαχαχα
Πολυ καλό το ποστ για άλλη μια φορά. Πώς μπορεις να παρεις την μαλακία του καθενός και να την παρουσιαζεις έτσι με εντυπωσιάζει. Good work, keep writing!

Axis Mundi είπε...

Συμφωνώ σε όλα!!! Το ύφος φοριέται τελικά, και όπως μου είχε πει κάποιος όταν τον ρώτησα γιατί φοράει κασκόλ καλοκαιριάτικα, "γιατί είναι άποψη" (και όπως κατάλαβες φορούσε και ασορτί ύφος όταν το έλεγε)!
Τώρα αν το ψωνίζουν στο σουπερμάρκετ η σε μπουτίκ δεν το γνωρίζω αλλά και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν μ' ενδιαφέρει! Μπράβο πάντως μετεωρίτη μου, μπήκες με τα χίλια στην τροχιά σκέψης μου!

ΠανωςΚ είπε...

Ασχετο: Νέο ύφος (και νέο ήθος) πούλησε και η πρώτη κυβέρνηση Καραμανλή και τα αποτελέσματα τα ζούμε στο πετσί μας.

indictos είπε...

:-|

:-(

:-)

:-ο

8-)

(κάνω ασκήσεις ύφους)

Μετεωρίτης είπε...

SANDMAN ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Λοιπόν. μία φορά την είπα την ατάκα (για να λέμε την αλήθεια) και αυτό που είπα ήταν
-από που το πήρες αυτό που φοράς;!
και όχι "από που το αγόρασες..." και ναι, ναι, μπορείς να το χρησιμοποιείς όσο συχνά θες - καιρός να το χρησιμοποιήσω κι εξώ ξανά - γιατί πολύ αέρα έχει πάρει ο κώλος μερικών τελευταία...

m00nchild
τα λίγα που κερδίζεις όταν έχεις Υφος-δεν συγκρίνονται με αυτά που χάνεις...
Κάποτε οι άνθρωποι ήταν πιο προσιτοί, τώρα, οι περισσότεροι είναι τραυματισμένοι συναισθηματικά και υποφέρουν από μοναξιά...
Όμως κρύβονται πίσω από το Υφος...
Καλημέρα!

νατασσΆκι είπε...

@ ίνδικτε, κάνε μου τη χάρη - αυτό :-) να κρατήσεις!

:)))

Καλημέρες!
(υπναρά μετεωρίτη!)

Μετεωρίτης είπε...

alexis b
κι εγώ τους λυπάμαι αλλά συγχρόνως λυπάμαι και τον εαυτό μου γιατί αναγκάζομαι να "ασχοληθώ". Καμία φορά μου χαλάει την ψυχολογία, όχι τόσο το ότι ο άλλος μου πουλάει Υφος - αλλά η δική μου αντίδραση. Συνήθως δεν αντιδρώ έντονα και αυτό, ανησυχώ μήπως το εκλαμβάνουν ως αδυναμία.
Δεν θα ασχολιόμουν αν δεν το αντιμετώπιζα συχνά.
Έχει γίνει "σημείο των καιρών", διδάσκεται σχεδόν και αυτό με ενοχλεί..

ANGELINA μου
ΚΑΛΗΜΕΡΑ - μετά από αρκετές μέρες, χάρηκα που επέστρεψες!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν είναι μόνο το κόμπλεξ (αν και συνήθς αυτό είναι) που βρίσκει καταφύγιο στο Υφος. Είναι μέρος ενός άγραφου marketing και από τη στιγμή που διαλέγεις να έχεις Υφος, χτίζεις και μια συμπεριφορά ανάλογη που δημιουργεί κοινωΝικά, ταξικά προβλήματα και όχι μόνο. Υπάρχει φτωχός με Ύφος, μπααα...
Είναι πολύ μεγάλο το θέμα...

Ανώνυμος είπε...

S
το κασκολάκι καλοκαιριάτικα-δεν είναι άποψη-μαλακία είναι και αυτό το ξέρει και αυτός ο δυστυχισμένος με το κασκόλ!
Χαίρομαι που συμφωνούμε!
Ποτέ δεν ξέρεις, πάντα πάρχει η "άλλη πλευρά" αλλά μάλλον εδώ στην μπλογκο-ομάδα, Υφος δεν έχουμε.
Έχω τρία κασκόλ, να τα βάλω και τα 3 μαζί το καλοκαίρι να έχω τριπλή άποψη;!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Μετεωρίτης είπε...

panosk
χαχαχαχχαχααααα!!!
σύ παιδί μου με κάνεις κάθε μέρα και γελάω-ποιο Ποντίκι λέμε-στα πολιτικά "σχόλια" είσαι μέγας ρεπόρτερ!
Ε, το ίδιο με έκανες να γελάσω και τώρα.
I got you under my skin-που λέει κι ο ΦΡΑΝΚ (η μαφία...)
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!

Μετεωρίτης είπε...

INΔΙΚΤΕ, χα, χα, χα!!!
Διάλαξε εκείνο το Υφάκι του περισπούδαστου σνομπ dj που αποφεύγει να μιλά στον κόσμο, δεν κερνάει ποτέ, όταν τον ρωτάνε τι κομμάτι είναι αυτό τους κοιτάζει λες και είναι δυστυχισμένοι και...
ΧΑΧΑΧΑ!!!
Καλά, μην πάθεις και τίποτα από την πολύ άσκηση. εγώ μία φορά ανέβηκα τη σκάλα σήμερα και μου βγήκε η γλώσσα όξω-λέμε (κάπνισα χτες ενάμιση πακέτο και ήπια μισό μπουκάλι Μπειλις...
Καλημέρα!

Μετεωρίτης είπε...

ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ,
ξύπνησα, εδώ και ώρα, γύρισε ο καλός μου και με έπιασε στον ύπνο, απλά για κανένα δίωρο προσπαθώ να συνέλθω από το νεφέλωμα...
Χτες κοιμήθηκα στις 6.00 το πρωί (διάβαζα) και σήμερα σέρνομαι σαν τον πρώτο μου υπολογιστή!
Θα σε πάρω σύντομα τηλ!

afrodiet είπε...

Πολύ ενοχλητικοί οι υφαίοι! Ωχ συγνώμη. Οι υφάτοι! :D
Αλλά έχει πλάκα να δοκιμάζεις την αντοχή τους στο ύφος όπως ήδη κάνεις με απευθείας "χώσιμο" αλλά και κάνοντας πλάκα, του στυλ "Αχ μια κατσαρίδα στον ώμο σου".
Μύτη, φρύδια, μάτια... αλλάζουν θέσεις!

Γέλασα πολύ επίσης με τις ασκήσεις ύφους του ΙΝΔΙΚΤΟΥ ! :)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Μετεωρίτης είπε...

afrodiet,
ο Ινδικτος είναι ο πρώτος blogger που κόλλησα τρελά μαζί του και η αφορμή που έφτιαξα αυτό το blog, οπότε, όπως καταλαβαίνεις του έχω ιδιαίτερη αδυναμία αν και είναι Ηρακλής, χα, χα, χα!
Τον αναφέρω και πάρα πολύ συχνά (καμία φορά γράφω και ιστορίες με ήρωα τον Ινδικτο!) και ο άνθρωπος στη μουσική-δεν παίζεται!

Καλησπέρα - καλό αυτό με την κατσαρίδα, πω, πω, είναι και σιχαμερές μλιαχ, καλό, καλόό!!

Suspect είπε...

το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να το εντοπισεις και να το απομυθοποιεις.

οχι να το εξαλειψεις.

Μετεωρίτης είπε...

ΣΩΣΤΟ σε βρίσκω
Suspect,
πιο σωστός δεν γίνεται!!

Καλησπέρα!

Λωτοφάγος είπε...

Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη. Γέλασα πολύ με το κείμενό σου. Εδώ στο φεστιβάλ να δεις ύφος, καλή μου! Είναι για να πεθαίνεις στα γέλια! Ντόπια και ξενομερίτικα νούμερα! Γυναίκες-άντρες ποζάρουν και κάνουν πασαρέλα, λες και ελπίζουν να τους δει κανας κυνηγός ταλέντων! Μόνο ο φοιτητόκοσμος είναι ως συνήθως χύμα και χαριτωμένος. Βλέπω κάτι φοιτητριούλες με τα σακίδια και τα τζηνάκια τους να ψάχνουν την παρέα ή την ταινία με εκείνο το γλυκά χαμένο βλέμμα που δεν προσέχει τίποτε άλλο και τις χαίρομαι. Το κακό είναι ότι μεγαλώνοντας θα αγοράσουν κι αυτές μερικά κιλά ύφους για να πορεύονται!

Ανώνυμος είπε...

γεια σου Λωτογάγε,
από την Θεσσαλονίκη και από το Φεστιβαλ, είσαι ο ανταποκριτής μας μαζί με τον Ινδικτο βέβαια και με τον Chumba που περιγράφει γλαφυρότατα ταινίες και μας μεταφέρει όπως κι εσύ το κλίμα του φεστιβάλ (πω, πω, σαν τον Χατζηνικολοάου μίλησα!!)!
Ανέβηκα Θεσσαλονίκη πριν ενάμιση μήνα και πέρασα σούπερ, γνώρισα από κοντά τον παγκοσμίου φήμης dj Ινδικτο και περάσμε χάρμα!
Η Θεσσαλονίκη μου αρέσει, έχει-δεν-έχει φεστιβάλ!
Ζηλεύω που είσαι πάνω!
Έχω κάνει καλούς φίλους στην Θεσσαλονίκη,
ο sandman είναι ένας από αυτούς.

Να περνάς καλά,
σε έβγαλα λίγο από το θέμα, αλλά είναι πρόσφατες οι αναμνήσεις μου από την Θεσσαλονίκη - και ζηλεύω που όλοι εσείς βλέπετε ταινίες (και σχολιάζετε το υφάκι-το έχει κάνει ήδη ο ινδικτος το αφιέρωμα-για την ψευτοκουλτούρα του φεστιβάλ, για τα μπερεδάκια και άλλα τέτοια...

Καλησπέρες!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο θέμα διάλεξες και επίκαιρο.
Για θυμήσου το ύφος του Βενιζέλου όταν έκανε τις δηλώσεις στο Ζάππειο,όταν του πέταξε τον καφέ ο τύπος,και...και...
Αυτό το ύφος νομίζω ότι του στέρησε την προεδρία του ΠΑΣΟΚ,ενώ έπαιζε στην ουσία χωρίς αντίπαλο!
Τελικά όλα είναι θέμα ύφους σ'αυτή τη ζωή και αν ξέρεις να βλέπεις πίσω από αυτό (το ύφος),δεν κινδυνεύεις από...τενεκεδες!

Ανώνυμος είπε...

γεια σου syneas,
πολλοί έχασαν πολλά
λόγω του ύφους τους!
Και όπως είπα στο τέλος,
καλά να πάθουν
γιατί το ύφος δεν αρκεί μόνο
-σαν να λέμε το γνωστόατον γνωμικόν "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και ξέρεις τι...α

kanataki είπε...

ύφος χιλίων καρδιναλίων???

ντεμέκ ύφος???


ρόδα τσάντα και κοπάνα ύφος??


υγ τι εννοείς "το ύφος που παίρνω όταν βλέπω γκόμενες πιο ωραίες από μένα"???

υγ εσύ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ τέτοιο ύφος....

Ανώνυμος είπε...

Προπελοκίνητο ύφος. Του φελλού (με την κακή έννοια) που επιπλέει και θέλει να πηγαίνει και τσάρκες...

Πάντως πρέπει να ζηλεύεις πάρα πολύ έτσι; Σε έκοψα εγώ... :D Φαντάζεσαι τώρα γιατί το λέω...Όχι;;;Ε καλά, μη με φας!

"Μια Νεμπράσκα....";;;;;;;;;ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!

ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!!!!

Stratos Bacalis είπε...

Εννοείται είναι θεά η Φαίη!!!

Και πλέον μια από τις καλές μου φίλες στην Αθήνα!!! Φιλάκια

Μετεωρίτης είπε...

ανατακι
ναι,
ύφος δέκα καρδιναλίων έχουν οι κύριοι και οι κυρίες που είναι πάρα πολύ σπουδαίοι άνθρωποι και πάρα πολύ σοβαροί και εμφανίζονται συνήθως με συνοδεία μπάντας (και μετά πλακώνουν τα τζιτζικοδίπιτα με δέκα μασέλες...

Υφος ντεμέκ
και ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΡΟΔΑ ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑ
τι είπες τώρα!! Θεϊκό!!
Ζητείται σκληρός άντρας με μηχανή και δερμάτινο μπουφάν και με ύφος και με φράντζα να με πάει βόλτα, μα τι λέω;!
Χαίρε Διαλιανίδη απίστευτε!!

Μετεωρίτης είπε...

domino
ΟΚ, ΟΜΟΛΟΓΩ.
ΣΚΥΒΩ ταπεινά το κεφάλι και τα ξερνάω ΟΛΑ.
ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ
η Νεμπράσκα μου είχε βγάλει το μάτι από τότε που διάβασα την συγκλονιστική ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΕΜΠΡΑΣΚΑΣ που είχες γράψει σε κάποιο από τα posts σου, έργο αθάνατο που μαζί με το "ο Λεπρός με το Μπικίνι" με έκανε να ανακαλύψω τον αγαπημένο μου συγγραφέα μετά τον Χέσσε, τον Ντοστογέφσκι... εσένα, βρε!!
Ναι λοιπόν,
η Νεμπράσακα έκατσε στο πίσω μέρος του μυαλού μου και εγώ η ζηλιάρα, η κλεφτοκοτού-στην τσίμπησα και την έβαλα μέσα στην κόρη του ματιού του λεβεντομαλάκα.
Έχεις καμία αντίρρηση;!
Χα, χα, φιλιά!

Μετεωρίτης είπε...

SANDMAN
το λες εσύ αφού...!!

Κι εγώ σ' αγαπώ too και έτσι για να ζηλεύεις,
ετοιμάζομαι να πάω να ακούσω τον Γιάννη να βάζει φωτιά στην κονσόλα
(θα ψήσει και λουκάνικα...!!)
ΚΑΛΗΣΠΕΡΟΥΔΙΑ !!
Τι έχει το πρόγραμμα σήμερα party-animal?!!

Ανώνυμος είπε...

Λάθος μου, η ζήλια πάει για αλλού, στο ότι παίρνεις ύφος όταν βλέπεις μια πιο ωραία από εσένα.

Αλλά αυτή σου η συγγνώμη όπως και να έχει...μ'άρεσε βρε παιδί μου, πως να το κάνουμε!

Κλέβε ότι θέλεις ελεύθερα, για σένα ολόκληρο το μαγαζί! (είμαι μεγάλος ΜΔ τελικά...)

Ανώνυμος είπε...

Aααα!!!
(τώρα κατάλαβα!)
Domino, η αλήθεια είναι πως ΔΕΝ ζηλεύω (αμέσως εσύ-να βγάλεις κακό συμπέρασμα!!) γιατί η ζήλεια είναι ένα κακό, κίτρινο πράγμα, σαν τον Μπάγεβιτς ένα πράμα (καλά, τώρα άλλα χρώμα αλλά τές πάντ).
Ρε συ... νόμιζα πως με είπες ζηλιάρα επειδή ζήλεψα τη Νεμπράσκα σου-που κάνει ρίμα με την τραγιάσκα, με την Αλάσκα και με του Ζορό τη μάσκα, καμία σχέση αλλά κατάλαβες εσύ!

Χαχα!

Ανώνυμος είπε...

ήθελα να γράψω ότι ο Μπάγεβιτς άλλαξε χρώμα και όχι σκέτο άλλα που έγραψα...
θυμήθηκα νυχτιάτικα τον Μπάγεβιτσς και συγχύστηκα...

MenieK είπε...

ΣΚ ώρα να σπρώξουμε τους ηλίθιους από τη γέφυρα της Χαλκίδας για μπαντζι τζάμπινγκ και μετά να πάμε για ούζα χωρίς αιδώ χωρίς περίσκεψη καμία...
Σε φιλώ

Roadartist είπε...

Καλημέρα, πέρνα απο το blog μου έχεις προσκλησούλα!!!

Eclipse είπε...

στην καρδιά μου μίλησες :)

Emilly είπε...

Η Διακρίνουσα, παιδί μου, είναι για να λύνεις δευτεροβάθμιες εξισώσεις, π.χ.
αx² + βx + γ = 0, τότε Δ=β² - 4αγ και μετά βρίσκεις τα x1, x2.
και μετά παρατηρείς ότι ...
και μετά παρατηρείς ότι δεν είναι ασφαλές να βγάζεις γρήγορα συμπεράσματα ...
και μετά κάνεις ένα ποστ για το ύφος των μπλόγκερ!
:)

Ανώνυμος είπε...

meniek, ευχαρίστως να τους σπρώξω από τη γέφυρα της Χαλκίδας-μια χαρά σπορ μου φαίνεται!!
Και μετά, για "απενεχοποιημένο" ούζο (όπως λέμε "απενοχοποιημένη ντίσκο" στο κατά Ινδικτον Ευαγγέλιο) και μετά...
Τερκενλής-γυρισμός στην Αθήνα με ένα...
(γρκίζα διαφήμιση, γκρι σουρί εντελώς...)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!


roadartist
με έχει καλέσει και το natassaki (η οποία θα με βοηθήσει στος αναρτήσεις γιατί δενσ καμπάζω μία. Από φότοσπ - δεν έχω ιδέα. Άφησε που δεν έχω καταφέρει αν αναρτώ φωτογραφίες και ενδιάμεσα να μπαίνει κείμενο-μου σκάνε όλες μαζί.. άσε, είμαι και ανυπόμονος άνθρωπος και δεν κάθομαι να το ψάξω όπως πρέπει...
Πάντως, θα το παλέψω και θα δεχτώ βοήθεια αυτή τη φορά γιατί ένας Μετεωρίτης δεν μπορεί να είναι αδιαφήμιστος!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑ

DAISY
ΧΑΙΡΟΜΑI!!!
Κάτι θα ξέρεις κι εσύ, ε;!
Και στο περιβάλλον της δουλειάς σου ειδικά, ε;!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

Ανώνυμος είπε...

emily
καλημέρα.
Η διακρίνουσα ήταν ένα θεμα που με απασχόλησε μόνο μέχρι εκεί: πόσο χρήσιμη δηλαδή μου είναι στη ζωή, στην κοινωνία και τα λοιπά!
Κάποιους ενδιαφέρει, είμαι σίγουρη (βιτσιόζοι υπάρχουν πολλοί!).
Εμένα πάντως (που παπαγάλισα τον τύπο και χάρη σε αυτόν πήρα ένα εφτάρι που ήταν υπερπολύτιμο) δεν θα μπορούσε να μου αρέσει η Αλγεβρα. Ούτε το...Υφος-όπου κι αν συναντάται αυτό-και σίγουρα, ναι, και οι bloggers ΥΦΑΡΟΥΜΕ καμιά φορά... ξέρω κι εγώ...
Τίποτα από τα δύο,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

sonia είπε...

diavazodas to keimeno sou mou hrthan sto myalo kati stixoi apo tis trypes...

´´fanerwse mou th maska pou kryveis , katw apo th maska pou foras!!!!!!!´´

Ανώνυμος είπε...

sonia,
εύστοχο το σχόλιο!
Μάσκα κάτω από τη μάσκα!!