Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

ΣΠΑΓΓΕΤΙ WESTERN !!


Σήμερα γιορτάζουν τα σπαγγέτι. Κατ’επέκταση, γιορτάζουν και τα σπαγγέτι western.
Τα οποία δεν ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ με τίποτα. Δεν έχω δει ούτε το κεφάλι του Αλφρέντο Γκαρθία λέμε (που είναι Πέκινπα, έτσι;). Χρόνια τώρα προσπαθώ να καταφέρω να δω western. Δεν το’ χω.
Κάπου βρήκα όμως μία παλιά, αυθεντική συνταγή.
Πώς να φάμε σπαγγέτι western και να μας αρέσει.
Ουουου (sorry, κάτι με ρώτησε ένας λύκος και του απάντησα).
Βάζουμε λοιπόν Μορικόνε στο c.d player. Ενδυματολογικά, είμαστε σετάκι με το έργο, φοράμε καουμπόικες μπότες, γιλέκο, καταλάβατε. Αμολάμε το λάσο μας. Μόλις σβερκώσουμε ένα αγροτικό πιστοποιημένο βοοειδές το πλησιάζουμε με τρόπο. Το πιάνουμε απ’ τα κέρατα. Το φέρνουμε δυο βόλτες να ζαλιστεί για να μην τσινάει.
Όταν το βοοειδές αλλού πατάει κι αλλού βρίσκεται, κάνουμε νεύμα στον Τζον (ένας είναι ο Τζον) να έρθει να το παραλάβει και να το σφάξει.
Κάπως έτσι εξασφαλίζουμε το μπέικον για την καρμπονάρα.
Πλάνο 2: Καβαλάμε το άλογο. Τρώνε τη σκόνη μας (σε λίγο θα φάνε και σπαγγέτι). Εισβάλλουμε σε κοτέτσι, ζμπρώχνουμε την κυρά (η οποία είναι ερωτευμένη μαζί μας κι ας την ζμπρώχνουμε) και της κλέβουμε δυο αυγά. Αν τα πεινασμένα στόματα είναι πολλά, κλέβουμε παραπάνω. Καλό είναι να κλέψουμε ΚΑΙ την κυρά, ώστε να έχουμε κάποιον να μας τσιγαρίσει το μπέικον.
Πλάνο 3: το καζάνι βράζει. Στο σαλούν οι πεινασμένοι καουμπόιδες περιμένουν να φάνε. Βγάζουμε την καραμπίνα και σκοτώνουμε αδιακρίτως 4-5 γιατί είναι πολλά τα στόματα-τα ριγγατόνι λίγα. Μαζεύουμε τα πτώματα, πληρώνουμε τους κομπάρσους και συνεχίζουμε την εκτέλεση.
Εκτελούμε τη συνταγή (και τους εναπομείναντες ζωντανούς) με πολύ πιστολίδι και όταν τελειώσουν οι σφαίρες, ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος.
Αντί για πιρούνια, τρώμε με σπηρούνια.

Με πλησιάζει ένας τύπος με γυαλισμένο μάτι. Κάτι θέλει να μου πει, αλλά ως γνωστόν, στα σπαγγέτι γουέστερν απουσιάζουν τα φωνήεντα.
-Έχει μια τρίχα η καρμπονάρα μου λέμε (λέει ο δυσαρεστημένος καουμπόι).
Με την άκρη του χεριού μου πιάνω το όπλο. Το βγάζω. Το κολλάω στο κούτελο του καουμπόι και βλέπω μια σταγόνα ιδρώτα να κυλάει μέσα στα μακαρόνια. Μπλιαχ. Από αυτήν ακριβώς την σταγόνα, το ποτήρι ξεχυλίζει. Αυτό ήταν.
Του ρίχνω μια σφαίρα και τσουβαλιάζεται κάτω. Νεκρός εντελώς.
-Ε, όχι και να μου πει εμένα αυτό το κάθαρμα ότι βρήκε μια τρίχα στο σπαγγέτι. Ξέρετε ρε ποιος είμαι εγώ;!!

-Ο ΓΙΟΥΛ ΜΠΡΙΝΕΡ!!!! φωνάζουν όλοι οι καουμπόιδες και γυρνάω αυτάρεσκα προς τον φακό.

Ε, κάπως έτσι τελειώνει η συνταγή, τι θέλετε, να σας πλύνω και τα πιάτα;

15 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Χαχαχαχαχαχααααα!!!!!!!!

Σου πλένω εγώ τα πιάτα, για τέτοια συνταγή!!!!

:))))
Πολύ καλό, μπράβο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μμμμμ, πιστεύω ότι βρήκα ένα άτομο το οποίο είναι τόσο γιούχου όσο και εγώ....

Καλησπέρα! :-)

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα Τζον ή Τζον Τζόν;

nikolakisdiaselos είπε...

πολύ έξυπνο, μπράβο...

MenieK είπε...

από το βόδι μπέικον? μπέικον από το βόδι? μα από το βόδι μπέικον, είναι δυνατόν? μα είναι δυνατόν από το βόδι μπέικον? τσ τσ τσ τσ! μπουκί(νπ)α δε θα φάω, τέλος.... θα πάω στο άλλο πλατό που σερβίρουν φετουτσίνι Αλφρέντο :)

Μετεωρίτης είπε...

νατασσάκι, σε ευχαριστώ!
Τα πιάτα θα τα πλύνει ο Γιάννης!!
Thanks και πάλι!!

Domino
τι να πω σε κάποιον που σε λέει γιούχου και χαίρομαι;!!
WELCOME και θα υπάρξουν και καλύτερες μέρες!!

ΙNDIKTE,
θα το πω μόνο σε σένα.
Ήταν ο Τζον Μπον Τζόβι που ξέρω ότι του έχεις αδυναμία!

ΜΕΝΙΕΚ,
AX BRE MENIEK !!!
ΠΑΛΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΠΙΑΣΕΣ!!!!
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι το κακόμοιρο το βοοειδές, ουδεμία σχέση έχει με το μπέικον, αλλά... ΣΠΑΓΓΕΤΙ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ είναι αυτό καλή μου! Βλέπεις άλογα να πηδάνε μάντρες, σφαίρες να μην σκοτώνουν και μπουνιές που ρίχνουν τον άλλον ξερό με τη μία!
Έτσι ακριβώς λοιπόν, στο δικό μας σπαγγέτι γουέστερν , το βοοειδές παράγει μπέικον τσιγαριστό, ακριβώς όπως η κυρία Νία Βαρντάλος παράγει ταινίες!!
Πάντως CONGRATULATIONS για μια ακόμη φορά. Το ήξερα ότι όλοι έβλεπαν το ΒΟΔΙ κι έχαναν την ουσία (το μπέικον)!

nikolakisdiaselos,
να σου πω ότι δεν χαίρομαι που σου άρεσε, ψέμματα θα σου πω και εγώ δεν λέω ποτέ ψέμματα (το μπέικον ήταν γσστρονομικό τεστ).

νατασσΆκι είπε...

Εγώ φταίω βρε, που δεν το σχολίασα το μπέικον από διακριτικότητα!
(ήταν και πρώτο σχόλιο, λέω άντε, να μην τη δώσω έτσι κι αρχίσει πάλι ο Γιάννης να μας τη λέει! ;) )

Καλό βράδυ , φιλιά ! :))))

MenieK είπε...

Τα κιλά από τα μακαρόνια, γλυκιά μου (σαν τον έρωτα και τον βήχα ένα πράγμα), δεν κρύβονται :) :) καλά να περάσεις στη Σαλονίκη, και κοίτα αντιστάσου στον πατσά (μπλιαχ) του Ίνδικτου ;)
Σπαγγέτοραβιολοτορτελινοφετουτσίνια ενωμένα ποτέ νικήμένα :) :)

Μετεωρίτης είπε...

νατασσάκι,
την πάτησες, σε αυτό ακριβώς πόνταρα, στην διακριτικότητά σου! Ούτε ο θείος Ινδικτος το σχολίασε (ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση ο Ινδικτος να μην ξέρει από που βγαίνει το μπέικον! Η MENIEK όμως το σχολίασε και μας έδωσε την ιδέα να φτιάξουμε
Σπαγγέτοραβιολοτορτελινοφετουτσίνια και να στηρίξουμε τον αγώνα μας κατά του πατσά!!

meniek, με κόβεις για άνθρωπο που τρώει πατσά; Που θα προδώσει τις αρχές του και θα πέσει με τα μούτρα στο ψαχνό; Όχι, όχι. Μείνε ήσυχη. Θα κρατήσω χαρακτήρα. Θα πω όχι στον αντρικό βανδαλισμό.

Και μετά την Θεσσαλονίκη θα μαγειρεύω μόνο σπαγγέτι για 2 βδομάδες.
Με μπέικον, χρόνια τώρα...

νατασσΆκι είπε...

Άμα είναι έτσι, κι εγώ μαζί σας!!!!!

:))

Φιλιά, καλό βράδυ - πότε φεύγεις;;

Μετεωρίτης είπε...

φεύγω αύριο Παρασκευή μεσημέρι,
οπότε θα τα πούμε το πρωί!

Εντωμεταξύ είμαι με παυσίπονα για το δόντι μου και με ρίγη, αλλά δεν μασάω.
Και βέβαια, δεν τρώω πατσά!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ νατασσάκι,
αύριο!

Ανώνυμος είπε...

Καλό ταξίδι και καλά να περάσετε (το οποίο είναι βέβαιον)!

Μετεωρίτης είπε...

σε ευχαριστώ πολύ chumba,
είμαι σίγουρη !!

νατασσΆκι είπε...

Μόλις μπήκα στο νετ - δύσκολη μέρα...
Να σου γράψω εδώ τις ευχές μου: Καλό ταξίδι, καλά να περάσετε - που είναι σίγουρο - και να μην εξαφανιστείτε! Θέλω όλες τις αντριχιαστικές λεπτομέρειες για τον...πατσά που θα σε βάλει με το ζόρι να φας! :))))))

Φιλιά - να προσέχετε στο δρόμο!
(το mail σου είναι οκ? )

Μετεωρίτης είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ ΜΟΥ,
τρέχω και δεν φτάνω (ανεβάζω και ποστ, τρομάρα μου, τέτοια ώρα-τέτοια λόγια)!!
Το mail λειτουργεί, ευτυχώς και...

ΦΥΣΙΚΑ θα έχουμε να πούμε πάρα πολλά όταν με το καλό γυρίσουμε!!

ΔΕΝ θα φάω ΠΑΤΣΑ...