Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Ο ΜΕΤΕΩΡΙΤΗΣ ΕΓΙΝΕ MANGA(Σ)

Εδώ και μια βδομάδα που σταμάτησα να πηγαίνω στη δουλειά έχω γίνει άλλος άνθρωπος. Τα παιδιά την έχουν καταβρεί, ο Γιάννης επίσης, εγώ να δείτε!




Πριν από έξι χρόνια τα είχα ρίξει όλα στο γράψιμο - κυριολεκτώ, αφού έγραφα παιδικά βιβλία. Νομίζω πως αισθανόμουν πιο ελεύθερη από ποτέ, έμενα για πρώτη φορά μόνη μου και έκανα αυτό που αγαπούσα. Τα πρωινά ξυπνούσα κι έβαζα μουσική, άραζα στον υπολογιστή και πολλές φορές έγραφα όλη μέρα. Τρεις φορές τη βδομάδα έπαιζα μουσική στο κέντρο, η καλύτερή μου. Περνούσα τέλεια, ζούσα από αυτό που αγαπούσα και το μόνο που μου έλειπε ήταν τα... ένσημα!


Ο Μετεωρίτης έζησε έτσι για δυο χρόνια. Χωρίς ξυπνητήρια και brain-storming για χυμούς. Σιγά-σιγά όμως, κάποιος μαζοχιστικός μηχανισμός άρχισε να με τσιγκλάει και να μου λέει πως τα πράγματα μου είχαν έρθει εύκολα. Με "ενοχλούσε" η ευκολία με την οποία έγραφα. Δεν ήθελα να γίνω έμπορος, να εκμεταλλευτώ δηλαδή το γεγονός ότι η αγορά του παιδικού βιβλίου έχει λεφτά και να αρχίσω τις ξεπέτες! Αυτά και διάφορα άλλα, με έκαναν να αφήσω τα βιβλία στην άκρη και να' μαι ξανά - να ανεμίζω το βιογραφικό μου στις διαφημιστικές. Φτου κι απ' την αρχή.

 Για πέντε χρόνια χάριζα τη φαιά μου ουσία σε κάτι που... ουσία δεν είχε, γιατί είναι τουλάχιστον αφελές να νοιώθεις δημιουργικός επειδή σκαρφίστηκες ένα καλό σλόγκαν. Τέλος πάντων.

Ούτε κι εγώ ξέρω όλα αυτά τα χρόνια πόσα σλόγκαν σκαρφίστηκα. Πόσα έντυπα φόρτωσα με κείμενα και μπροστά σε πόσους πελάτες έδωσα παράσταση. Η αλήθεια είναι πως είχα βαρεθεί τη ζωή μου και το ωράριο με τσάκιζε. Μου έλειπαν τα παιδιά και ο Γιάννης. Όσο για τα βιβλία μου, τα καινούργια παραμύθια και ένα σωρό άλλα που έγραφα... έμεναν ατελείωτα -που χρόνος;- και με έπιανε απελπισία. Και μαμά και κειμενογράφος και συγγραφέας; Ήταν αδύνατον. Έψαχνα να βρω μια λύση, αλλά επειδή ο Μετεωρίτης έχει πάντα ιδέες και ποτέ λύσεις, ήρθε η λύση μόνη της και με
 έβγαλε από τη δύσκολη θέση!

Ο φίλτατος εργοδότης μου αποφάσισε να με απολύσει!!
Χμ. Δεν λέω. Αν ήξερε ότι έχω μεγάλη ανάγκη, δεν θα το έκανε και εξάλλου, δεν μου το ανακοίνωσε, το συζητήσαμε. Ήθελε να με απολύσει με τη συναίνεσή μου, πράγμα που τελικά έγινε. Στεναχωρήθηκα λίγο αν και ποτέ δεν τα πήγαινα ιδιαίτερα καλά με το boss, αλλά στην πραγματικότητα, όλα είχαν έρθει υπέρ μου! Η ζωή μου θα αλλάξει ξανά!! Καιρός να κάνω πάλι αυτό που αγαπώ!΄Έχω έναν ολόκληρο χρόνο και καμία δικαιολογία πια για να συνεχίσω να γράφω! Κι αν όλα πάνε καλά δεν θα ξαναγράψω ποτέ άλλο σλόγκαν στη ζωή μου! Που θα πάνε δηλαδή, το ξέρω! Μπορεί να είμαι αέρα-πατέρα και Υδροχόος φουλ-αλλά ξέρω που πατάω!
Αυτάάά!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον που μου δείξατε και για τα mails που μου στείλατε! Είμαι πολύ καλά και όπως δείχνουν τα πράγματα, με την απόλυση αυτή μάλλον θα γίνω manga(ς)!!

41 σχόλια:

Roadartist είπε...

Μόλις ήρθα σπίτι..από μια εκπληκτικά καλή παράσταση!!
Και έχω να πω πως είσαι στον ΣΩΣΤΟ δρόμο!!!!! Φιλάκια στα μούτρα :))))

Βάσσια είπε...

Μπράβο Φαίη, τέτοια στάση ζωής δεν μένει χωρίς αντίκρυσμα, πίστεψέ με.

Φιλιά στα μωράκια σου.

:-)
(Πολλοί λένε ότι αν η ζωή σου δώσει λεμόνια, φτιάξε λεμονάδα.
Εγώ λέω όχι και τα πετάω στα σκουπίδια.
θα φάω τα "δικά" μου φρούτα")

Stratos Bacalis είπε...

΄Ετσι μπράβο Φαίη! Ανυπομονώ να διαβάσω τα παραμύθια σου!

koulpa είπε...

xaxaxaxa
έμαθα πως είσαι manga(ς)
είσαι και bella(λης).. :):)
καλή συνέχεια λοιπόν.. ξεζούμισέ το.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

Side21 είπε...

Μπράβο αντίδραση !!!
Έτσι σε θέλω δυνατή ...
να μη σε παίρνει από κάτω ...
Έχε εμπιστοσύνη στον εαυτό σου
κι όλα θα πάνε καλά ...
Την καλημέρα μου ...

ritsmas είπε...

Καλημερα Φαίη μου. Θυμαμαι ενα παλιότερο ποστ οπου σχεδόν κινδυνευες να υποστεις καισαρική για να σου βγει το σλόγκαν της εταιρείας. Τώρα θα περπατάς με τα μωρά ελεύθερη και η ελευθερία ως επιλογή ζωης - κι όχι όταν είναι ελευθερία αναγκαστική - έχει πολλές πολλές ομορφιές. Και πέρα από τα διηγήματα που θα γράψεις, τα βιβλία που θα προσφέρεις στον εαυτό σου και σε μας, θα μάθεις να αναγνωρίζεις την πορεία της ζωής μέσα από τα δίδυμα. Κι αυτό ειναι μεγάλο ατού. Μην το κλωτσήσεις
Καλημερα από τη μαμαΡιτσα, σε φιλώ και μη σκιάζεσαι. Ολα -νομοτελειακά- βρίσκουν το δρόμο τους.

Μετεωρίτης είπε...

RITS
καιρό είχαμε να τα πούμε, ούτε την εφημερίδα δεν προλαβαίνω να διαβάσω! Τώρα όμως, έχω χρόνο!!

Καταρχήν σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που έδειξες, όσο για το κατά πόσο είμαστε ελεύθεροι...χμ. Σαφέστατα όμως, θα είμαι πολύ πιο ελεύθερη απ' ότι πριν. Όταν δεν γράφω είμαι δυστυχισμένη-και αυτό συμβαίνει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου! Οπότε, αυτό λύθηκε!

Να δούμε αν θα μποορύν μα λυθούν και όλα τα άλλα....
:)

καλημέρες

Μετεωρίτης είπε...

side 21 - ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Έχω εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, όχι φυσικά γιατί είμαι καμιά ψωνάρα... απλά, ΞΕΡΩ τι μπορώ να κάνω και τι όχι.
Για να δούμε λοιπόν. Ήδη ετοιμάζεται ο καφές μου και πάω να γράψω!

Μετεωρίτης είπε...

KOULPA... LOL !!!

Πάρα πολύ γέλασα με το σχόλιό σου, bella - λής, χαχαχαχαααααα!!

Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το ενδιαφέρον που έδειξες και διάβασες το post.. και
..μένει να αλλάξουμε το "οι μάγκες δεν υπάρχουν πια", αφού εβρέθη ο Μετεωρίτης να κάνει τον μάγκα και ο Κούλπα να γράψει τους στίχοι!!
Γιες, γιες, γιες!!

Μετεωρίτης είπε...

ΣΤΡΑΤΟ,
σε ευχαριστώ ρε συ!

Εγώ ανυπομονώ να δω ΤΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ !!

Μετεωρίτης είπε...

ΒΑΣΣΙΑ,
εννοείται πως θα φάμε τα δικά μας φρούτα. Όχι ότι δεν έχω αναγκαστεί να κάνω εκπτώσεις στα επαγγελματικά μου, πολλές φορές σιχτίρισα και αναρωτιόμουν τι στο καλό κάνω εγώ εκεί μέσα. Ίσως τελικά αυτήν την απόλυση να την προκάλεσα εγώ. Ίσως να ΕΠΡΕΠΕ να φύγω. Όπως και να'χει, είμαι σε καλό δρόμο και ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για το ενδιαφέρον σου.

Μετεωρίτης είπε...

ROADARTIST..
καλημέρα! Λέγε, θέλω λεπτομέρειες. Αλλά λογικά, θα ανεβάσεις ποστ, οπότε θα έρθω να σου κάνω επίσκεψη. Κι εγώ έτσι νομίζω, πως είμαι στον σωστό δρόμο. Θα δείξει. Πάντως, νιώθω πολύ πιο ελεύθερη από πριν..

Θα σου στείλω mail σύντομα,
πολλά πολλά φιλάκια!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Αφού θεωρείς ότι η εν λόγω απόλυση είναι προς καλού σου, τότε εγώ να σου ευχηθώ καλή δουλειά, καλό συγγραφικό έργο και περιμένω να μου στέιλεις δουλειές σου, για να τις διαβάζω στην κόρη μου (αν και ακόμα είναι στον 7ο, αλλά μεγαλώνουν γρήγορα τα άτιμα)... Με το καλό.

maya είπε...

μια χαρά σε βρίσκω (και πάλι!) .

άσε που κάθε εμπόδιο για καλό και τέτοια συγκινητικά .
είναι καμιά φορά η σπρωξιά που χρειάζεται .
δ'εν'κακό ...
σούπερ είναι !!!!! μάγκα μου :))))


καλημέρα !!!

αντωνης είπε...

Μπραβο ρε manga-κι!!!

Προσεξε μονο κατι, μεχρι να μαθει ο μπομπιρας εδω να διαβαζει μην εχεις γραψει πανω απο 10 βιβλια, ναι;

Φιλια & καλημερες!
:)

mamma είπε...

Ουάου!!!! Πόσο χαίρομαι όταν διαβάζω αισιόδοξες νότες :)))) Και τελικά αυτό που αξίζει είναι να κάνεις αυτό που σου αρέσει. Ή έστω να προσπαθήσεις.

Γειά σου MANGA μου:)

La koumbara είπε...

Κέντησες!
:)))
(Mangaς κένταγε καράβια;)

Giorgos Varvakis είπε...

Μόλις διαπίστωσα ότι την "εξυπνάδα" που πήγαινα να αμολήσω, την είχε προλάβει άλλος :)
Στο χέρι σου είναι να μας ... καταπλήξεις.
Σου το εύχομαι ολόψυχα!!!
Δώστους να καταλάβουν τι εστί Μετεωρίτης!
φιλιά
καλό απόγευμα

agrampelli είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω!Και πολύ-πολύ θαυμάζω την σκέψη σου...Ρέει μαζί σου αισιόδοξα!Φιλιά!

κ.φ. είπε...

Μπράβο ρε Φαιάκι! Έτσι όπως περιγράφεις σε γνώρισα (για την ακρίβεια σε ξαναβρήκα!) και έτσι ήθελα να σε ξαναδώ (δεν εννοώ βέβαια να μένεις μόνη ;))) Ξέρεις πόσες φορές σκέφτηκα να σε ρωτήσω πότε θα ξανακούσω στο ραδιόφωνο παρουσίαση βιβλίου σου; Άσε που το να γράφεις παραμύθια θα έχει πια μια εντελώς νέα διάσταση...
Φιλιά πολλά και στα πιτσιρίκια! (Η ανιψιά μου περπάτησε κι αυτή πριν από δυο βδομάδες! Μας έχει ΒΓΕΙ Η ΜΕΣΗ, αλλά έχει τρελό γέλιο!)

ΥΓ. Η-ξέρεις-ποια

H.Constantinos είπε...

Χμμμμ... Ενδιαφέρον, και περίπλοκα ενδιαφέρον...!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Υπάρχει κάτι που το πιστεύεις πολύ και σε κάνει να έχεις αυτή την θαυμάσια στάση.
Ολα θα γίνουν αρκεί να ξέρεις τι ζητάς και να μην μιζεριάζεις.
Επίσης οι Υδροχόοι μπορεί να ανήκουν στο στοιχείο του αέρα ΑΛΛΑ είναι και στον σταυρό των ΣΤΑΘΕΡΩΝ και ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ζωδίων.
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΣ.

Crazy Tourists είπε...

Καλέ γράφεις παραμύθια; Τι ωραία!!

Τρελοτουρίστρια

Vassilis είπε...

Mπράβο Μanga-τεωρίτη!
Μακάρι όλοι οι απολυμένοι να είχαν την ίδια αισιοδοξία με τη δική σου!
Κάτι μου λέει ότι θα πάρουν φωτιά τα ...πλήκτρα;

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

Να σου πω. Για να αποφύγω τα ευχολόγια και να κάνω κάτι ουσιαστικό που και εμένα καλό θα κάνει, δε μου δίνεις καμιά πληροφορία σχετικά με το που θα βρω τα βιβλία σου;
Φιλιά αγαπητή συνάδερφε γονέα....

Αίθρα είπε...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

«Φαίη απολυμένη,
ποτέ λυπημένη!»


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kαλές γιορτές, Καλή Χρονιά!

Σοφία είπε...

Σου εύχομαι να πάνε όλα καλύτερα απ' ό,τι τα περιμένεις! Καλό γράψιμο :-)

indictos είπε...

Εγώ (και κυρίως οι κόρες μου που τις έχω διαβάσει τα παραμύθια καμιά 200 φορές δλδ) στεκόμαστε πλάι σου
Γράφε γρήγορα όμως γιατί αν ξαναδιαβάσω τα Γενέθλια της Ανίκας θα πάθω ένα κατιτίς.

WE WANT MORE!!!

Μετεωρίτης είπε...

IΝΔΙΚΤΕ...
σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλε μου. Εύχομαι την επόμενη φορά που θα έρθουμε Σαλόνικα για να σε δούμε να έχω καινούργια βιβλιαράκια!

Φιλιά στα κοριτσάκια!

ΣΟΦΙΑ
σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο να διαβάσεις για την κατάστασή μου και σ' ευχαριστώ για την ευχούλα! Μουτς!

ΑΙΘΡΑ...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

Πάρα πολύ δυνατό το σλόγκαν! Να είσαι καλά και θα τα πούμε σύντομα!

Μετεωρίτης είπε...

ΚΥΡΙΕ ΣΚΟΡΔΟΠΟΥΤΣΟΓΛΟΥ

σας έχω γράψει ένα mail ΝΑ με το συμπάθειο και δεν βρίσκω το mail σου! Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου, με τιμά. Αν δεις το μήνυμα, δώσε σήμα, αλλιώς θα απευθυνθώ στον βουτηχτή του μελιού. Στον τεμπέλη, χα, χα! Πολλά πολλά φιλιά στον μικρό παίκτη και εύχομαι να είναι όλα καλά! Εννοείται, θα έρθω και στο blog σας με κουραμπιέδες και λούτρινα!

Μετεωρίτης είπε...

Κ Λ Ε Α

δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μα πόσο χάρηκα!!
Περιμένω να πάει απόγευμα να σε πάρω τηλέφωνο για να μην σε πάρω μεσημεριάτικα.
Χαζοθεία!

(μήπως να πιούμε κανέναν καφέ προς το κέντρο; Εεεε;;;)

Μετεωρίτης είπε...

Η CONSTANTINOS
...λες, ε;

Μετεωρίτης είπε...

ΑΓΡΑΜΠΕΛΗ...
καλησπέρες!! Θέλω να ευχαριστήσω και εσένα και όλους όσοι μπήκαν στον κόπο να ενδιαφερθούν για το θέμα μου-όσο πιο πολύ μοιράζομαι τις σκέψεις μου-τόσο πιο πολύ δεσμεύομαι για να κάνω πράγματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Θα έρθω να σας επισκεφτώ, ελπίζω να καταλαβαίνετε ότι έχω και 2 ζουζούνια που τρέχουν σε όλο το σπίτι...

κ.φ. είπε...

Καφεδάκι όποτε μα όποτε θες! Θα έχω και περισσότερο χρόνο τώρα στις γιορτές. Χρόνια πολλά στη μικρή σου για αύριο, γλυκιά μου. Φιλιά και στο Γιάννη!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλησπέρα!!
είναι καταπληκτικό να γράφει κανείς παραμύθια και τόσο δυσεύρετο στις μέρες μας.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Πέρνα να γράψεις το ζώδιό σου!

Ανώνυμος είπε...

Καλά Χριστούγεννα και χαρούμενο γεμάτο υγεία 2010 ευχομαι

indictos είπε...

Τι έγινε ρε MANGA;
Κανά ποστάκι θα ανεβάσουμε τώρα που καθόμαστε στο σπίτι;

(Χρόνια Πολλά να χαίρεστε τα παιδάκια σας)

H.Constantinos είπε...

Καλά Χριστούγεννα Μετεωρίτη! Και κεφάτα! -αν και δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι θα είναι κεφάτα...

vasikos metoxos είπε...

Χρόνια Πολλά Φαίη. Και καλό ξόδεμα το χρόνο που έρχεται σε ότι αγαπάς.

Βάσσια είπε...

Φαίη

Εύχομαι κι επιθυμώ για σένα όλα όσα
θα επιτύχεις, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα το κάνεις.
:-)

Τις θερμές ευχές μου στην οικογένειά σου και σε σένα.
Χρόνια Πολλά.

αντωνης είπε...

Καλη χρονιά κοπελλια!!!

Και πολυχρονη για τη γιορτη σου σημερις!!!

(με 4 γκολακια δωρο στα χανουμια ευχομαι)

:)