Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

ΒΗΜΑΤΑ



Επέστρεψα λοιπόν, παρόλο που η απουσία μου δεν επηρέασε στο ελάχιστο την κοσμική ενέργεια, ούτε καν την κοσμική Αθήνα!

Η γη εξακολουθεί να γυρίζει, τα γεγονότα τρέχουν, οι άνθρωποι αγχώνονται να προλάβουν τις δουλειές τους. Πολεμάω την ίωση της πληροφόρησης με ωτοασπίδες. Ο Σαμαράς πανηγυρίζει, ο Θρύλος πανηγυρίζει, η Ντόρα κλαίει, ο Αλαβάνος επιτέθηκε στον Τσίπρα, ο Ψωμιάδης έχει πνευμονία, η νέα γρίπη εξαπλωνεται. Στην Ιαπωνία μαθαίνω, μεγάλη πέραση έχουν οι εταιρίες ενοικιάσεως… φίλων, νοικιάζεις πέντε αγνώστους δηλαδή που θα το παίξουν παιδικοί φίλοι ώστε να μην εμφανιστείς στο γάμο ακοινώνητος. Το διάβασα εδώ:
http://www.guardian.co.uk/world/2009/sep/20/japan-reltives-professional-stand-ins

Οι… φίλοι πάντως που θα έρθουν στην Ελλάδα για τον νεκρό Αλέξη, θα έρθουν απρόσκλητοι απ’ όλη την Ευρώπη για να πάρουν μέρος στην πορεία. Στην Αυστραλία, στο απομακρυσμένο Ντόκερ Ρίβερ, επίσης απρόσκλητες εμφανίστηκαν 6.000 καμήλες που τα έκαναν όλα λίμπα - άντε να μαζέψεις 6.000 αγριεμένες καμήλες! Κι άλλα, πολλά νέα έφτασαν στα αυτιά μου: στην Ιταλία, facebook και bloggers οργανώνουν την "μέρα χωρίς Μπερλουσκόνι"

http://betweentwosouths.blogspot.com/2009/11/no-berlusconi-day-and-democratic-partys.html
για να εφράσουν τη δυσαρέσκειά τους προς αυτόν τον ανεκδιήγητο "ηγέτη", ενώ η NASA αναγκάστηκε να κάνει δηλώσεις του τύπου "δεν θα καταστραφεί ο κόσμος", γιατί η ταινία 2012 προφανώς τρόμαξε πολλούς! Μάλλον θα ζήσουμε μέχρι κι αυτά τα Χριστούγεννα! Α, έρχονται Χριστούγεννα, κοίτα να δεις!! Η γειτονιά μου έχει αρχίσει να στολίζεται, ο Άγιος Βασίλης που σκαρφαλώνει στα μπαλκόνι μοιάζει λίγο παράταιρος-χώρια που θα κωλοπιαστεί μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου που θα μείνει αγκιλωμένος μες στο κρύο! Όμως εδώ, στα βόρεια προάστεια ΚΑΙ το στόλισμα είναι θέμα status! Ο άγιος Βασίλης εδώ είναι μεγάλος και χοντρός, οι καμπάνες έχουν διαστάσεις βραχονησίδας-άσχετα αν το έλατο Κολοράντο είναι αγορασμένο σε 120 δόσεις. Τέλος πάντων. Η είδηση έρχεται από αλλού και μάλλον, αφορά εμένα και μόνο εμένα!

ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ !!!

Καταλαβαίνετε λοιπόν;! Όσες ειδήσεις κι αν ακούσω, όσα... βήματα κι αν κάνει μπροστά η Νου Δου, ο Θρύλος, οι Προφητείες, ο Άγιος Βασίλης, τίποτα δεν συγκρίνεται μπροστά στη χαρά που νιώθω όταν βλέπω αυτά τα δύο πλασματάκια να περπατάνε ισορροπώντας με τα χεράκια τους ανοιχτά! Όση αίσθηση λοιπόν δεν μου κάνουν οι "καλές" ειδήσεις, αντίστοιχα, εκπαίδευσα τον εαυτό μου να μην μελαγχολεί πια όταν ακούει κακές ειδήσεις, ίσως αυτά τα δύο να είναι ένα από τα πολλά δώρα της μητρότητας! Όπως και να'χει, οι δικές μου ειδήσεις αρχίζουν και σταματούν εδώ! Κάθε βήμα που κάνουν τα παιδιά μου είναι μία κατάκτηση-και όσο πληθαίνουν τα βήματα-μεγαλώνουν οι ευθύνες μου, γεγονός που δεν με φοβίζει πια. Κάθε μέρα αισθάνομαι πιο δυνατή. Δυνατή ώστε να αντέξω τον Σαμαρά, το 2012, την ενοικίαση φίλων... τα πάντα.

Σήμερα ο μικρός μου γιορτάζει!!!
Χρόνια πολλά μικρέ μου εξερευνητή και μακάρι στ' αυτάκια σου να φτάνουν πάντα - μόνο καλές ειδήσεις!!!



21 σχόλια:

koulpa είπε...

αααα μεγάλη εισαγωγή για να μας πεις την βασική ειδηση.. περπάτησαν τα μωρά;; ποιος τους μπιπ ιαπονέζους μπερλουσκόνιδες σαμαραδες και ντόρες.. καλά είναι πολύ παράξενο.. πως περνά ο καιρός.. πότε ήταν μια διπλή έκπληξη.. και πότε γίνανε περιπατούσα έκπληξη.. :):)
να το χάιρεσε το μικρούλη σου να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένο :):)

Βάσσια είπε...

Φαίη,
Αυτός είναι ο "μεγάλος κόσμος" των παιδιών μας!

Χρόνια Πολλά στον μικρό σου.

Χρόνια Πολλά , ευτυχισμένα και με υγεία σε όλους σας.

Φιλιά
:-)

Stratos Bacalis είπε...

Χρόνια σας πολλά λοιπόν! Πολλές ευχές για υγεία, αγάπη, ευτυχία κλπ κλπ! Να μου τους φιλήσεις όλους! Αυτές τις μέρες όλο ωραία νέα έχω από την παρέα στην Αθήνα και τρελλαίνομαι!

ΥΓ περπατόπιτα έκανες?

αντωνης είπε...

χαχαχαα τι ειναι η περπατοπιτα;;;
(να ξερω γιατι και μας ξεκιναει σιγα σιγα)

Φαιη μου να το χαιρεσαι τον Αντρικο σου!!!
Γερο & καλοτυχο!!!

Φιλια πολλά!

:)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Στράααατα στρατούλα...

La koumbara είπε...

Πώς το έλεγε εκείνο το τραγούδι του αγαπημένου σου καλλιτέχνη; "Τώρα, αρχίζουν τα δύσκολα". Έχετε καλά αθλητικά παπούτσια;
Χρόνια του πολλά με πολλά φιλιά!

mamma είπε...

Χρόνια πολλά στον Ανδρέα σας:))))

υγ. να δω πότε θα τα πούμε από κοντά!

HAL9000 είπε...

Χρόνια Πολλά στο μωρό σας και καλές, πολλές και μεγάλες βόλτες σε όλους σας!

Vassilis είπε...

Δηλαδή έπρεπε να βγει ο Σαμαράς για να περπατήσουν; :):)
Φαντάζομαι τη χαρά σου αλλά και το λαχάνιασμά σου σε λίγο που θα τα κυνηγάς!
Να υποθέσω ότι ήδη έχεις αρχίσει να τραβάς αντίστοιχα video με αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=s0r1WdNVwsY&feature=related

Crazy Tourists είπε...

Μεγάλωσαν τα ζουζούνια σου ε; Σε λίγο που θα αρχίσουν τα τρεχαλητά να σε δω!! Χαχα!!
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια

indictos είπε...

Ένα μικρό βήμα για τον (μικρό) άνθρωπο, ένα τεράστιο τρέξιμο για...τους γονείς.
(θα με θυμηθείς).
Χρόνια πολλά, πολλά φιλάκια σε όλους σας.
(τις λίστες που τις ανεβάζεις; )

Μετεωρίτης είπε...

Ινδικτε,
καταρχήν σε ευχαριστώ για τις ευχές. Τις λίστες τις ανεβάζω στο
www.sexandthechurch.blogspot.com που φαίνεται και στην αριστερή πλευρά δίπλα στις αναρτήσεις του Μετεωρίτη, γιατί ο κώλος μου ήθελε ΚΑΙ μουσικό μπλογκ, για να ξεχαρμανιάζω λεύτερα χωρίς να ζαλίζω τους καλούς ανθρώπους που έρχονται εδώ μέσα.
Ο τίτλος του blog φυσικά είναι από το κομμάτι του θεού Bowie.

Σύντομα θα ασχολούμαι όλο και περισσότερο με αυτό το μπλογκ γιατί ήταν κάτι που ήθελα πολύ καιρό. Ξέρεις την τρέλα μου με την μουσική...

Πολλά πολλά φιλιά
(έρχομαι σε λίγο)

metewritis είπε...

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές σας και για τα καλά σας λόγια.

ΚΟΥΛΠΑ
Ναι, κράτησα τη βασική είδηση για το τέλος και ναι, ο καιρός περνάει απίστευτα γρήγορα.
Σε λίγο τα μωρά θα έχουν το δικό τους blog!!

ΒΑΣΣΙΑ
σε ευχαριστώ γις τις ευχές! Να είσαι καλά!

ΣΤΡΑΤΟ
Για λέγε-για λέγε.. ΤΙ ΚΑΛΑ ΝΕΑ; ΑΑΑΑΑΑ, κατάάάάάλαβα! Νομίζω πως κατάλαβα!
ΚΑΛΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΠΑΤΟΠΙΤΑ;

ΑΝΤΩΝΗ
Δεν γνωρίζω την περπατόπιτα, βασικά, για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω ούτε την μηλοπιτα να φτιάνχω ούτε καν την σπανακόπιτα.
Ξηγιόμαστε φούρνο!

metewritis είπε...

Δ.Τ.Π
(πω, πω, σαν δημόσια υπηρεσία σε ονόμασα!!!!), στράτα δεν θα πει τίποτα. Το καλύτερο σχόλιο το έκανε ο Ινδικτος-κάτι ξέρει!!

ΛΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ
ο Γιάννης από τότε που διάβασε το σχόλιό σου μου πετάει συνέχεια "ποιος είναι ο αγαπημένος σου καλλιτέχνης;!!" και τέτοια. Με έκαψες κουμπάρα. Παρόλα αυτά, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές-θα σου γράψω γιατί έχουν γίνει πολλά και διάφορα εδώ και χρειάζομαι βοήθεια!

ΜΑΜΜΑ,
το ίδιο έχω να πω και σε σένα, θα σας στείλω μέιλ, γιατί μέσα σε όλα, έχω προβλήματα και με τον υπολογιστή.

Να φταίει η πανσέληνος;

ΗΑL
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!
Χαίρομαι που είχα νέα σου!

ΒΑΣΙΛΗ,
μπα - κι ο Ψωμιάδης να έβγαινε (λέμε τώρα) αυτά δεν θα τα σταματούσε τίποτα.
Βασίλη μου!
Θυμάμαι καλά;
ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΗΠΩΣ;;;
:)

CRAZY TOURIST
πόσο να τρέξω πια η καπνίστρια;
Βογγάω για να τα φτάσω!!

ZouZouna είπε...

να χαρώ εγώ!!!! πότε ήταν που τα περίμενες κι εμείς μαζί. περπάτησαν...

κουλούρια ξέρω πως φτιάχνουν στρογγυλά να μην πέφτουν σ' όλη τους την ζωή, να κυλάνε! Για πίττα, δεν έχω ακουστά. Τος παν, καλά κουράγια στο κυνήγημα!

Οτι σκιάχτηκα, σχιάχτηκα με το avatar, καλά τον διέκρινα, πάω κι απο αλλού για μουσική παδνεσία!

μάτς και μουτς και να τον χαίρεσαι καθυστερημένα.

Μετεωρίτης είπε...

ΚΕΡΑΣΟΖΟΥΖΟΥΝΙ,
ΧΑ, ΧΑ, ΧΑΑΑ, με το avatar γελάω που μάλλον κατά λάθος το έφτιαξα (!!) και τώρα πρέπει να θυμηθώ τι έκανα για να το κάνω και στον Μετεωρίτη!!
Καλησπέρα,

ο καιρός περνάει πάρα πολύ γρήγορα και δεν ξέρω να φτιάνχω κουλουράκια!
(όχι ακόμη).
:)

Καλησπέρες
κι ευχαριστώ για τις ευχές.

Μετεωρίτης είπε...

test

test

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πω!πω! Τοξοτίασις!
Οπου και αν μπεις, γιορτάζουν μπλογκ, παιδιά ή αναμένονται γεννήσεις.
Να σου ζήσει και να είναι πάντα καλά και υγιές το Τοξοτάκι σου.
Παρεπιμπτόντως εγώ άκουσα στον παλιο City και τωρινό ΒΗΜΑ FM πως οι "αναρχικοι" και λοιποί που θα έρθουν για τη μνήμη του Αλέξη είναι σαφώς καλεσμένοι.
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΣ.

demetrat είπε...

:)))
Χέστα , τώρα που περπάτησαν ...ούτε θα το καταλάβεις πότε θα σου φύγουν.
Καλές τρεχάλες πάντως ,χρόνια του πολλά, και πάντα με υγεία .
δ

demetrat είπε...

έλα καλό μου.
πήγα να πάρω το μεήλ σου από το προφίλ σου, και αφ ενός μεν δεν μου ανοίγει,οπότε στείλε μου εσύ ένα, να δω τη διεύθυνση, ΚΑΙ ΑΦ ΕΤΕΡΟΥ, τι βλέπω;υδροχόος μωρό μου; εμ τίποτα δεν είναι τυχαίο.
φιλιά.
δ

Μετεωρίτης είπε...

you got mail !!!!