Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΠΑΛΙ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ !


Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά κάθε φορά που ο υπολογιστής μου παθαίνει έμφραγμα και θέλει το φιλί της ζωής, εγώ νιώθω σαν τον Εξορκιστή.
Είναι φανερό πως το Κακό κατοικεί μέσα του. Κι εγώ καλούμαι να το βγάλω. Και βαριέμαι τόσο μα τόσο πολύ!
Ο σωστός Χριστιανός πρώτα ξεκινάει τις προσευχές μπας και τη σκαπουλάρει. Παρακαλάω λοιπόν τον καλό Θεούλη να σώσει την ψυχή του υπολογιστή, να κάνει ένα θάμα και να διώξει τα κακά δαιμόνια που το έχουν κυριεύσει! Ο Θεός όμως δεν φτιάχνει τον κόσμο, τον υπολογιστή μου θα φτιάξει; Εντάξει λοιπόν, θα διαλέξω κι εγώ το δρόμο της επιστήμης: φορτσάρω τα αντιβάιρους και βλέπουμε. Παπάρια βλέπουμε (σόρι). Να, κάτι τέτοια μου ξεφεύγουν και περιμένω να με βοηθήσει ο Θεός…. Αφού η επιστήμη με προδίδει, εννοείται, επιστρέφω στο Θεό και του ζητώ ενισχύσεις. Κι Εκείνος, εισακούει τις προσευχές μου και μου στέλνει ένα σημάδι: βάζει το Χέρι του και πάνω στο μπάφερινγκ μου καίει το cd με έναν κεραυνό! Θάμα, θάμα!
Έχω πάρει το μήνυμα. Πρέπει να γίνει εξορκισμός!
Όσο ο πιστός αναζητά λύτρωση, ο διάολος μπαίνει ΚΑΙ ανάμεσά μας και οι Μετεωρίτες γίνονται κώλος.
-Εσύ φταις που δεν νίκησες τον Πειρασμό να κατεβάζεις τζάμπα και έχεις κατεβάσει πενήντα γίγα adventure games και τα τόρεντς έχουν ιούς και θα μας μολύνουν το σπίτι!
-Όχι, εσύ φταις που κάνεις συνέχεια κλικ, κλικ, κλικ πριν διαβάσεις τι γράφει, σου επιβάλω 40 μέρες νηστεία, χωρίς downloads, χωρίς τίποτα.
Και κάνουμε νηστεία μπας και μας λυπηθεί ο Θεός. Αλλά ο διάβολος έχει πολλά εικονίδια!!
Λίγο πριν την Κάθαρση, ρίχνουμε και μια εξομολόγηση (κορόιδα είμαστε; Αφού η θρησκεία μας συγχωρεί!). «Υπόσχομαι να μην υποπέσω σε πειρασμούς, να χρησιμοποιώ το pc για λόγους επαγγελματικούς και να μην κατρακυλήσω ξανά στην αμαρτία. Αμήν». Οι Μετεωρίτες είναι πλέον καθαροί. Τώρα, μπορεί να αρχίσει το ιερό έργο.

Θέλει πολύ γερό στομάχι να βλέπεις τον υπολογιστή σου να πεθαίνει. Πάντα αναρωτιέσαι μήπως γίνει κάτι και δεν ξυπνήσει ποτέ και που να βρίσκεις πάλι ένα σκασμό λεφτά να πάρεις καινούργιο εργαλείο! Φοβάσαι μην χάσεις ό,τι πιο πολύτιμο έχεις, τις συναυλίες του Bowie για παράδειγμα. Έχεις μετανοήσει, είναι φανερό, αλλά μπροστά σου εξελίσσεται ένα θρίλερ: ο υπολογιστής σφίγγεται και κάνει διαβολικούς θορύβους, πολεμάς το κακό, ο θόρυβος σου σφάζει την ψυχή! Πονάς μαζί με το πισί και έχεις ιδρώσει από την αγωνία, αφού τα ξέρεις!

Το ξέρω ρε ότι υπάρχουν και εξωτερικοί δίσκοι. Η Εκκλησία όμως δεν δέχεται την ύπαρξή τους και απαιτεί εξορκισμό. Πάμε παρακάτω.

Κάποια στιγμή το ζωντανό-νεκρό πισί επιστρέφει. Ανοίγει και αποκαμωμένος το βλέπεις να αναπνέει σιγά-σιγά. Έτσι άδειο που είναι σου προκαλεί μεγάλη θλίψη. Έχεις να περάσεις πολλά. Κάπου εδώ σας χαιρετώ γιατί δεν μπορώ να συγκρατήσω τα δάκρυά μου. Όχι για εκείνα που έγιναν αλλά γι’ αυτά που θα ‘ρθουν. Γιατί σύντομα πρέπει να κάνω format, δεν υπάρχει γυρισμός. Και συνέχεια το αναβάλλω. Βαριέμαι ρε γαμώτι και η τεμπελιά που με δέρνει είναι θανάσιμο αμάρτημα. Ένα απ' τα επτά για την ακρίβεια.
Αν προσθέσουμε το γεγονός ότι έχω τσακίσει κάτι σοκολατάκια και έχω φάει και ένα πεϊνιρλί, έχουμε να κάνουμε με δύο στα εφτά αμαρτήματα, αφού ΚΑΙ η λαιμαργία είναι στη λίστα. Τελικά, κατάλαβα γιατί κάθε φορά που κάνω format το παίρνω τόσο βαριά! Είναι βαθιά θρησκευτικός ο λόγος: αφού δεν μπορώ να σώσω την ψυχή μου, θα σώσω το πισί μου.

15 σχόλια:

koulpa είπε...

χαχχαχα κι εγώ καθάρισα 2 ζακχαρούχα από την αγωνία μου.. 2500 θερμιδες σε δε΄κα λεπτά.. κι έλεγα να τη βγάλω με γιαουρτάκι.. :):)
αχ εγώ κάνω και 6-7 φορματ το χρόνο.. άμα ξενογυρνάς.. χωρίς προφυλάξεις.. :):)
περαστικά και καληνυχτούδια :):)

Μετεωρίτης είπε...

XA, XA,
καλησπέρα, είμαστε δυστυχώς άρρωστοι και θέλουμε επειγόντως θεραπεία-η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά-φτάσαμε στο τέλος, όλο έτσι λέω-κι όλο το αναβάλλω!

Και μετά θα αναρωυιέμαι γιατί δεν α΄νοίγει ο υπολογιστής...

demetrat είπε...

ναι ρε συ
και γω οταν βλεπω πως λεει εφέκτεντ, τρέχω γιά το λιβανιστήρι και φωναζω σταυρώνοντας τα δάχτυλα
πισω μου σ έχω σατανά!
Άπαπα πα πα τι είναι αυτό που παθαίνω γιατρέ μου;
δ

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλώς μας βρήκες και καλά έκανες και ήρθες!
Βλέπω εδώ στα link και καλά μας φιλαράκια.
Καλή σου μέρα μετεωρίτη.

Μετεωρίτης είπε...

Demetrat,
καλημέρες! Μπιπ και μπιπ, με έχουν ζαλίσει τα αντιβιοτικά-άσε που με την γρίπη των πιγκς φοβάμαι τα χειρότερα.
Μια μέρα θα γράψω ένα ποίημα για τον χρονο που (δεν) κυλάει όταν κάνω φορμάτ και που δεν λέει με τίποτα να περάσει...

Ξανα-καλημέρες (κουτουλάω στη δουλειά γιατί κόλλησα με τον "ταχυδρόμο που χτυπάει πάντα 2 φορές" χτες το βράδυ, μα είναι δυνατόν να ξεκινάει η ταινία στις
3.00 ή κάτι τέτοιο; Κάποια στιγμή κοιμήθηκα, ευτυχώς, πριν η Τιμωρία χτυπήσει τους αμαρτωλούς εραστές!

Μετεωρίτης είπε...

ΑΣΤΡΟ-ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ,
καλωσήρθατε κι εσείς, μου άρεσε το όνομά σας και όταν είδα και τους μετεωρίτες..! :)

Να έχετε μία καλή μέρα όλοι, τα λέμε!!

Κούκος είπε...

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
Εγώ πάλι όποτε κάνω φορμάτ είμαι στα χάι μου και ο λόγος είναι ότι ο υπολογιστής τον πρώτο καιρό πετάει, μέχρι να ξαναρχίσει να σέρνεται.
Θα σας συμβούλευα, εφ΄ όσον δε μπορείτε να το αποφύγετε, να αφήσετε κατά μέρος τους εξορκισμούς, να χαλαρώσετε και να το απολαύσετε!

Μετεωρίτης είπε...

Καλημέρα Κούκε!
Το φορμάτ είναι ένας μικρός θάνατος. Ότι και να λες, εγώ το παίρνω κατάκαρδα. Τουλάχιστον, τώρα ανακάλυψα τα βαθύτερα αίτια και έκανα ένα βήμα προς την αυτογνωσία, την αυτοβελτίωση και όλα τα παρεμφερή...!

Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο!!

Skouliki είπε...

xaxaxaxaxa χαιδεψε τον λιγο
ξερεις απαλα απαλα

φιλια

Μετεωρίτης είπε...

Να χαϊδέψω απαλά τον Σκληρό;!

θα λιώσει, ο καημένος, στα χέρια μου και πάνε οι συναυλίες του Bowie!!

(κάπου αλλού έχεις εσύ το μυαλό σου, ΣΚΟΥΛΙΚΙ και όχι στο φορμάτ.
Μάλλον στο "κάποιος να μου τον φορμάρει"! (με το συμπάθειο πάντα)
:)
:)
:)
:)

H.Constantinos είπε...

Αντε, άλλο κακό να μη δείς!!

drunk tank είπε...

Οι (υ)ιοί των μουσικών και κινηματογραφικών βιομηχανιών, είναι οι (υ)ιοί που δε θα θέλαμε να έχουμε (για να παραφράσω το περίφημο βιβλίο του Κοντοδήμου) θα κάψουν όλα μας τα πισιά(sic).

τουλάχιστον το αντιμετωπίζεις με χιούμορ.
μάλλον έτσι πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε αυτά.
πριν από καναδυο χρόνια που έχασα 400Gb μουσικής έπρεπε να με έβλεπες...

καλό βράδυ
φιλιά

KitsosMitsos είπε...

Τα χειρότερα είναι, άσε! Και νιώθεις ότι χάνονται όλα γύρω σου!!!

kiki είπε...

Άσε γιατι κι εγώ τις τελευταίες μερες φλερταρω με ένα φορμάτ και τρέμω στην ιδέα...

Vassilis είπε...

Περίμενα δύο ημέρες για να σου αφήσω σχόλιο μπας και μολυνθούμε βρε αδερφέ.
Λοιπόν έχει ηρεμήσει το κακό τώρα;
Έπιασε η νηστεία;