Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ (ΚΙ ΕΓΩ, Η ΙΕΡΟΣΥΛΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ..!)



Κυριακή, στο μπαρ που παίζω μουσική. Μπροστά μου κάθονται τρεις μπερδευτικοί πιτσιρικάδες, από αυτούς που δεν ξέρεις αν ακούνε Killers, Πέγκυ Ζήνα ή P.J Harvey. Αργά ή γρήγορα όμως θα εκδηλωθούν, που θα πάει;
Και εκδηλώνονται. Την ώρα που παίζω το Monkey Man της Winehouse.
-Μήπως έχεις Michael Jackson;
Δεν έχω. Η θήκη μου διαθέτει 32 mp3, επί 170 κομμάτια το καθένα, έχω περίπου 5.500 τραγούδια. Αλλά κανένα του μακαρίτη.
-Σοβαρά τώρα. Αν δεν είχε πεθάνει ο Michael Jackson θα μου ζητούσες Michael Jackson;
Το ερώτημα ήταν δύσκολο και ο μικρός μπλοκαρίστηκε. Κάνω αλλαγή, Jools Holland - Jamiroquai-Mood for love. Φοβερή εκτέλεση.
-Ο Michael Jackson είναι θεός, τολμά να πει ο μεσαίος.
-Θα σου πω κάτι. Έχω το Thriller αλλά από Ian Brown.
Οι πιτσιρικάδες κοιτάζονται. Δεν έχουν μυρωδιά.
-Ποιος είναι ο Ian Brown;
(Μάλλον ισχύει η εκδοχή της Πέγκυς. Για P.J δεν το συζητώ καν).
-Ο τραγουδιστής των Stone Roses. Και μην με ρωτήσεις ποιοι είναι οι Stone Roses.
Δεν τολμά να με ρωτήσει. Λέω να παίξω με τα νεύρα τους.
-Έχω και το Beat it σε λάτιν!
Οι πιτσιρικάδες με κοιτάζουν σαν να είχα φτύσει μέσα στο ποτό τους.
-Αυτό είναι ιεροσυλία! καταλήγει αυτός που δεν είχε ανοίξει ακόμα το στόμα του.
-Έτσι είμαι εγώ, ιερόσυλη. Λέω και βάζω τα ακουστικά. Για να γλιτώσω.
Δεν γλιτώνω. Ο μεσαίος κάτι μου λέει με τη νοηματική. Βγάζω τα ακουστικά.
-Να σε ρωτήσω κάτι; (λέει ο μεσαίος). Εσύ δεν παθαίνεις κάτι όταν βλέπεις τα video clips του Michael Jackson; Το MTV τα παίζει συνέχεια.
Α, εδώ το πράγμα αλλάζει. Αναστενάζω και το εννοώ!
-Τι λες τώρα… κατάθλιψη έπαθα… ειδικά όταν είδα το do you remember the time! Έκλαψα με μαύρο δάκρυ. Ξύπνησαν μέσα μου οι μνήμες.
Τους μπέρδεψα. Θα τους ξεμπερδέψω όμως.
-Βλέπετε, καλά μου παιδιά, όπως έκανα ζάπινγκ έπεσα πάνω σε αυτό το βίντεο. Ποια εμφανίζεται σε αυτό το βίντεο; Η Ιμάν. Ποια είναι η Ιμάν; Η γυναίκα του Bowie. Που έχει να κάνει χρόνια συναυλία!! Και περιμένω μετά το Reality- εγώ και κάποια εκατομμύρια- να βγάλει καινούργιο c.d. Και δεν βγάζει! Και θέλω να τον ξαναδώ! Γιατί εγώ πιστεύω στον μονοθεϊσμό. Και ένας είναι ο Θεός: ο Bowie. Αυτά!!!
Με κοιτάνε αμίλητοι. Επιτέλους, το βούλωσαν. Πληρώνουν και φεύγουν πικραμένοι.

Και κάπως έτσι ξεκίνησε το tribute στον David που κράτησε καμιά ώρα. Μέχρι και το sex and the church έπαιξα. Είπαμε, είμαι ΙΕΡΟΣΥΛΗ!!!

24 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Bowie με χρόνια με καιρούς, Bowie δικός σου θα 'ναι...

Μετεωρίτης είπε...

ΠάνωςΚ.
δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει πάθει και έχει σιωπήσει. Φοβάμαι πως έχει προβλήματα υγείας... ή πως η φωνή του έχει σπάσει... Δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα ότι το REALITY θα είναι ο τελευταίος δίσκος του.
Όνειρό μου είναι να τον δω ξανά. Ήμουν πολύ "μικρή" όταν πήγα στη συναυλία του - και είχα πάει τόσο κομμάτια (έπινα μπίρες, ο βλάκας, όλη μέρα) και το σκυλομετάνιωσα γιατί... θυμάμαι αμυδρά την κίνησή του... σαν να μην είχα πάει...

Καλή βδομάδα!

Skouliki είπε...

καλησπερα

δεν ηξερα καν οτι παιζεις εγω !

καλα τους ειπες ...

Μετεωρίτης είπε...

Σκουλήκι μου,
το πρωί μαθήτρια-το βράδυ πόρνη. Το πρωί δουλεύω σε διαφημιστική ως κειμενογράφα και 1 με 2 βράδια... παίζω μουσική! Επίσης, ετοιμάζω ένα βιβλίο για (μεγάλα) παιδιά εδώ και... 2 χρόνια! Έχω εκδώσει μέχρι τώρα 5 παιδικά και ένα μυθιστόρημα. Να και άλλα που δεν ήξερες για μένα!!!

φιλί!

roadartist είπε...

Πάντως παρασκευή στα Εξάρχεια (!!!) o M. Jackson έδινε και έπαιρνε!! Γειά σου βρε μετεωρίτη με τα ωραία σου :)

Μετεωρίτης είπε...

...καλά, είμαι σίγουρη!
Δεν αμφισβητώ το ταλέντο του.. απλά... δεν είναι η μάρκα μου!

Αποφάσισα πάντως να "κατεβάσω" το Billy Jean-είναι μια αρχή!
:)

aaduck είπε...

!
θέλω να δω τα βιβλία!!! Να διαβάσω!!!
Τα ρούμπωσες τα πιτσιρικόνια :)))
Με εκνευρίζει κομματάκι το στυλάκι ''πόσο με συγκινούν αυτά που παίζει η τιβι'' ή ''ό,τι είναι στα χάι του τώρα''... Και δεν είναι θέμα γενιάς, αλλά μάλλον επιλογής.

habilis είπε...

Tι τραβάει η πιτσιρικαρία για να ακούσει ένα τραγουδάκι του μακαρίτη!
Τους βλέπω αύριο στο δισκοπωλείο.
Ολους εκεί τους στέλνεται εσείς οι ντισκοτσοκεράδες .
Αντε τώρα να ζητάνε και Bowie.
:-))

mamma είπε...

Πες τα παιδί μου! που μας έχουν πρήξει τα συκώτια με τον Μάιχλ!

MenieK είπε...

ένας είναι ο θεός

Go_Go είπε...

Χμ, μικρό το κακό. Εμένα μια φορά μου είχαν ζητήσει το "τελευταίο του Ρουβά" και δεν είχα καν κάτι, έστω και σε διασκευή με κλαρίνα. Μεγάλη απογοήτευση η κυρία, ακόμη θυμάμαι τη θλίψη της.

Μετεωρίτης είπε...

G0-GO
...σε νιώθω!!
LET THEM GO-GO TO... HELL OR... του ενάδερ "μαγαζί" να ακούσουν Σάκη. Άκου Σάκη!

μ ε ν ι ε κ

φ υ σ ι κ α ΕΝΑΣ είναι ο Θεός!
Που είσαι συ;!

ΜΑΜΜΑ

θα συνεχίζουν να μας τα πρήζουν (τα σκώτια), τρέμω στην ιδέα ότι θα αρχίσουν να κυκλοφορούν... σωσίες του Μάικλ... όπως Έλβις ένα πράμα... (μπρρρρρ..)

HABILIS
δεν είναι να τους δίνεις θάρρος. Σε λίγο θα μου ζητήσουν Μαζωνάκη...

ΑΑDUCK
Καλησπέρες,
θα τα πούμε αυτά-γι'αυτό που λες...
:)

(φοβάμαι την κριτική-μετά από τόσα χρόνια-πόσο την φοβάμαι..!!)

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Ρε συ φιλαράκι...
Πέθανε το Μαζωνάκι ρε φιλενάδα;
Αλλιώς γιατί να σου ζητήσουνε να παίξεις;
Έχουνε φάει φλας τα χαμένα και αποδίδουν "φόρο τιμής" στο "βασιλιά"!
Κι ο Κοινούσης να τα τίναζε θα στο ζητάγανε μανιωδώς...
Μου τα 'χουνε σκοτίσει (τα σ'κώτια) με το λείψανο...
Εντελώς απάνθρωπος τσόγλανος για μπάτσες...
Άντε μην τα πάρω τώρα!
Φιλούρες

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Α, και καλό μήνα!!!

KitsosMitsos είπε...

Βρε τα παιδιά τι πάθανε...

angelina είπε...

Γεια σου ρε μετεωρ με τους πόνους σου. Welcome back! Δε σε αδικώ για την αντίδρασή σου με την νέα "Τζακσομανία." Συγκινήθηκα και εγώ αλλά μόνο και μόνο επειδή ο Μάικλ μου θύμιζε παλιές εποχές. Ρε, πέρασαν πάνω από 20 χρόνια από τότε που άκουγα και μάθαινα χορό από τα κλιπάκια του. Πόσο άλλαξα, δόξα το Θεό! χα Φιλάκια!

poet είπε...

Τωρα πειράζει που μου αρέσουν και ο Μαικλ και ο Μπόουι εμένα ; Tην καλημέρα μου !

kiki είπε...

Σωστή!

kiki είπε...

Και κάτι που ξέχασα. Καλά...με δίδυμα και προλαβαίνεις να παίζεις και μουσική; Καλά λένε για μας τις γυναίκες ότι όλα τα προλαβαίνουμε!

roadartist είπε...

...τι άλλα? :)χι χι μη ξαναχάνεσαι!!

ZouZouna είπε...

Αναμνήσεις ξύπνησες.
Θυμάμαι πως έκανα όταν βρήκα σιντάκι του Bowie, με την φωτό του επάνω, πρωτόγνωρο για την ελλάδα, με εκείνη την φωτό που τον έχει με ουράνιο τόξο? θυμάμαι καλά, ή να αρχίσω το ξέθαμα?
Παίζε εσύ κι άσε τους μικρούς στην τρέλλα τους ! Θα μάθουν κάποτες!!!

adaeus είπε...

Δώσε David στο λαό :)))
Ιερόσυλη!!!! χαχαχαχα

Εξερευνητής είπε...

Γέρασα πολύ γμτ...

Απ' όσα ονόματα αράδιασες τον μεν Μιχαλάκη Γρυλλόπουλο, όπως διάβασα κάπου, τον ήξερα για τις δικαστικές του περιπέτειες, τον Μπόουϊ ελάχιστα και τους άλλους καθόλου...

Από τον Άρη κατήλθα ως φαίνεται...

Κ.κ.Κ.

Εξερευνητής είπε...

P.S. for Kiki

Τσάμπα νομίζεις ότι γράφτηκε-τραγουδήθηκε η «Μαίρη Παναγιωταρά»;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Κ.κ.Κ.
και σε σένα.