Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

NO 15 : BRUCE SPRINGSTEEN - MAGIK (είναι ! ! )


Πρόλογος για τον θείο από την Αμερική δεν χρειάζεται.
Ποτέ δεν τρελαινόμουν για το είδος αυτό της ροκ που «μιλάει» στον μέσο Αμερικανό με politically correct πάντα τρόπο, αν και σεβόμουν πάντα τον σεμνό, ζεστό και άμεσο Bruce Springsteen. Τον προτιμούσα στα μελαγχολικά του κομμάτια, αλλά και τα «άλλα» δεν με άφηναν αδιάφορη.
Το Magic με έπιασε απροετοίμαστη. Νόμιζα πως θα ήταν ένα ακόμα lp του Springsteen. Είναι όμως πολλά παραπάνω!
Το Radio Nowhere είναι ένα πανέμορφο κομμάτι. Το Terry’s song, αφιερωμένο στον συνεργάτη του που πέθανε, μελαγχολικό, όπως αρμόζει σε έναν καλό φίλο και συνεργάτη. Το Girls In Their Summer Clothes γλυκύτατο! Το Devil’s Arcade… άψογο! Το ομώνυμο… μαγικό! Δεν ξέρω για ποιο να πρωτομιλήσω γιατί ένα-ένα τα κομμάτια, οι κιθάρες, τα σαξόφωνα, η ζεστή και λίγο γερασμένη φωνή του Bruce… μου έκαναν κάτι «μαγικό» που λείπει από τις μέρες μας.

Respect λοιπόν! Respect! Μπορεί αυτή η μουσική να μην είναι ακριβώς η μάρκα μου αλλά αυτός ο δίσκος είναι must.

18 σχόλια:

Stratos Bacalis είπε...

Έχοντας φάει Μπρους με το κουτάλι λόγω φαν αδερφού, πλέον τον βαριέμαι θανάσιμα... μου κάνει λίγο Πλούταρχο βρε παιδί μου (το εργατικό παιδί της φτωχολογιάς που έγινε πλούσιο με τον ιδρώτα του αλλά συνεχίζει να τραγουδάει γι αυτήν) χωρίς να συγκρίνω βέβαια καλλιτεχνικό εκτόπισμα ε? Είναι λίγο σαν παλιός φίλος που πλέον όταν βρίσκεσαι μαζί του, μετά το πρώτο 5λεπτο δε βλέπεις την ώρα να την "κάνεις"...

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, μπόρα είναι θα περάσει.
(Ε μην μου πεις οτι δεν με περίμενες...)

afrodiet είπε...

Συμφωνώ απολύτως.
Είναι πολύ βελτιωμένη περίπτωση.
Και η φωνή του σεμνότερη, και ο ήχος του δουλεμένος και τα θέματά του ενδιαφέροντα.
Αυτό κι αν είναι ωρίμανση.
Πολύ συμφωνώ με την 15η θέση που του έδωσες.
Άντε να σε δούμε και στις υπόλοιπες θέσεις.
Φιλιά!
:)

Μετεωρίτης είπε...

sandman
έχεις ακούσει τον δίκσο ρε συ;!
Είναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολύ καλός.
Τον έβαλα σε αυτή τη θέση γιατί όπως λέω ούτε εμένα είναι η μάρκα μου, οπότε...

Εμπύρετε,
ΠΑΡΑΛΗΡΕΙΣ από τον πυρετό. Εχεις κάτσει πάνω στη μύτη της P J HARVEY και παραγγέλνεις τζιν τόνικ με ασπιρίνες. Πρόσεξε κακομοίρη μου! Θα σε καταραστώ όπου σταθείς κι όπου βρεθείς, ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΕΚΙΑ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΕΙΣ, να ακούς μόνο springsteen - (ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΙΟΛΑΣ!!)- άντε και κανένα maracaibo...
Καλή ανάρρωση γιατί όπως βλέπω, ο πυρετός σε έχει ψήσει ότι όποιος ακούει bruce είναι και o marlboro man. Όχι, όχι!!

Πάω να δέσω τα γελάδια κι έρχομαι...
Γεια σου τζιν τόνικ!

AFRODIET
πέστα χρυσόστομη!! Επιτέλους, ένας άνθρωπος που συμφωνεί!!
Είναι πάρα πολύ ωραία τα κομμάτια του και άντε τώρα μην πω τίποτα για την kylie γαμώτο!!

Stratos Bacalis είπε...

Άς την πριγκήπισσα ήσυχη! Χεχεχεχεχε

νατασσΆκι είπε...

Λοιπόν, εμένα αυτός ο δίσκος μ' αρέσει - και τον έχω ακούσει όλο, και τον ξανακούω!
και λέτε ότι θέλετε, ο Boss είναι "κλασσικός"
(με τη δική μου "κατάταξη")

Καλησπέρα - πώς είσαι μικρή;

Poet1 είπε...

Βruce rules !!! παλι καλο cd εβγαλε !

roadartist είπε...

Καλημέρα μετεωριτάκο!!!! Ενα μεγάλο χαμόγελο στην DJ :))))

Μετεωρίτης είπε...

SANDMAN
αν είναι πριγκίπισσα η kylie εγώ πάω πάσο, σκίζω τα πτυχία μου και γίνομαι ξανθιά!

ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ
πέστα, πέστα!! Μαζί σου!!

DONALD
συμφωνούμε. Είναι μεγάλος ο Bruce-όχι μόνο σε ηλικία, έτσι;

ROADARTIST
καλημέρα! Πώς να είναι καλή με τόση δουλειά που έχω, δεν ξέρω...

Кроткая είπε...

έκανα update που είχα χάσει πολλά επεισόδια.

συμφωνώ εδώ -αλλα για τους Radiohead διαφωνώ. Ίσως επειδή ανήκουν σε κείνη την κατηγορία που ό, τι βγάλουν θα πάω να το πα΄ρω με κλειστά μάτια -ασε δε που για κείνο το Lucky μπορώ να τους συγχωρήσω ακόμα και μερικά ατοπήματα με ...αρπες! :)

Μετεωρίτης είπε...

καλημέρα KROT
εγώ να δεις επεισόδια που χάνω με τόση δουλειά...
Ανεβάζω μόνο τα posts με τη μουσική, δεν μπαίνω, δεν διαβάζω των άλλων..
ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ !

Πολύ δουλειά και μου την έχει σπάσει...

MenieK είπε...

επιτέλους!!!! όνομα που αναγνωρίζω... άσε που έχω και τον δίσκο καθώς μου αρέσει πολύ ο Πλούταρχος της Αμέρικα (εύστοχο, Sandman και ας πικραίνομαι...). Όσο να πεις, μια δικαίωση γαι τις επιλογές μου τη νοιώθω (ειδικά επειδή αυτός που το βάζει στη λίστα είσαι εσύ, η δικαίωσή μου είναι αμφίδρομη), αν και τώρα που το σκέπτομαι...και σε κανέναν σας να μην άρεσε (όπως δεν σας άρεσε η Mitchel, που εγώ λάτρεψα) ίσως κι από κεκτημένη ταχύτητα... πάλι με τον Boss θα ήμουν

Stratos Bacalis είπε...

Φαίη δε θα μου αρέσεις ξανθιά, όχι μη!

Θα σας δω Αθήνα ε? Αλλιώς μαύρο φίδι που σας έφαγε αφού! Λέμε τώρα!

Poet1 είπε...

Οχι μονο σε ηλικια βεβαια... :)

Μετεωρίτης είπε...

meniek
εμείς είμαστε με το boss και 'ασε τους κουλτουριάρηδες να ακούνε σπασμένες άρπες (τον θάψαμε τον ποιητή, anyway...) (από κάποιο ποίημα είναι κλεμμένο αυτό0 (κλέφτρα p j ...)
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΝΙΕΚ
Βαδίζω και παραμιλώώώ

Μετεωρίτης είπε...

ΣΤΡΑΤΟ-SANDMAN
θα βρω τρόπο να σου κατεβάσω τα posts.
Γιατί δηλαδή δεν θα ήμουν ωραία ξανθιά;
Η κάιλι καλύτερη από μένα είναι;
(!!)
Πες OXI αν θες το post σου να παραμείνει on line.

DONALD
yes! Bruce we love. We love Bruce. Bruse love we. Love Bruce we.
Πώς αλλιώς να το δηλώσω;!

vasikos metoxos είπε...

Από την προηγούμενη εβδομάδα ο δίσκος παίζει συνεχώς. CD στο αυτοκίνητο και βινύλιο στο σπίτι. Παρά τα αντικρουόμενα σχόλια που διάβασα εμένα μου αρέσει πολύ. Όπως και ο προηγούμενος.

Μετεωρίτης είπε...

bassike metoxe
(όνομα κι αυτό!!)
και με μένα ισχύει το ίδιο!
Και το προηγούμενο lp ήταν εΞαιρετικό!
Το καινούργιο, λατρεμένο!

Είναι μεγάλος ο BRUCE!!