Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

MY FAVORITE LP'S No19: AN END HAS A START - ΤΗΕ ΕΔΙΤΟΡΣ



Ταρα-τατά!
Νούμερο 19 οι EDITORS.
Μπορεί το AN END HAS A START να μην είναι τόόόσο καλός δίσκος όσο ο πρώτος αλλά η φωνή του Tom Smith "κάτι" μου κάνει!
Οι EDITORS είναι μια "φρέσκια" μπάντα, 5 μόλις χρόνων και οι φίλοι μας οι Άγγλοι τους έχουν φορέσει την ταμπελίτσα "Neo-post-punk". Η αλήθεια είναι πως άμα το προηγούμενό τους άλμπουμ δεν ήταν τόσο μοναδικό, αυτό το δεύτερο lp θα ανέβαινε πολύ ψηλότερα στη λίστα μου. Μάλλον τους αδικώ. Γιατί το AN END HAS A START είναι πάρα πολύ ισορροπημένο, ώριμο, "γεμάτο" -τόσο στιχουργικά όσο και μουσικά- και πάρτε κι ένα κομμάτι από το lp, που μόνο και μόνο για τον τίτλο του το αγαπώ.
Smokers Outside The Hospital Doors
(τώρα ειδικά που έχουν λυσσάξει όλοι με το κάπνισμα...)

5 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Tώρα μάλιστα.....:-)
Αχ, που είστε Joy Division. Έχει πάντως μία νότα από Curtis η φωνή του Σμιθ, εε;; Λιγουλάκι.
Και συμφωνώ με τον τίτλο, ούσα καπνίστρια.

Roadartist είπε...

καλημέρα και περαστικούλια σου!!

Μετεωρίτης είπε...

VASSIA,
η φωνή του SMITH μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!
Όσο για το κάπνισμα... γρουμφ!
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΖΑΛΙΣΕΙ ΛΕΜΕ !!

ROADARTIST
έχω πυρετό, μαλώνω με τον εαυτό μου για το ποιο lp θα βάλω ψηλά στη λίστα...
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!

Domino είπε...

Τους μισώ.

ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!

Μετεωρίτης είπε...

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΣΥ DOMINO;!!!!!!