Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ


Πάνω που κορόιδευα τις επίσημες ημέρες, έπεσα πάνω στην ημέρα κατά της φτώχειας.

Μου άνοιξε η όρεξη να μιλήσω για φτώχεια!

Μου άνοιξε και η όρεξη κυριολεκτικά, δυο βήματα ήμουν από το ψυγείο, γεμάτο ήταν, χτύπησα κάτι γρήγορο, πέταξα και κάτι σάπια κολοκυθάκια που είχαν βγάλει μαλλιά…

Δέκα εκατομμύρια παιδάκια πεθαίνουν από την πείνα κάθε χρόνο.
Ντρέπομαι να μετρήσω πόσα κολοκυθάκια έχω σουτάρει στα σκουπίδια…

Εντάξει, εγώ δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο. Κάποιοι άλλοι μπορούν όμως.

Αυτοί που αγαπάνε αλλήλους, ντε!

Να πάρουν τα λεφτά, και μιλάω για cash –έτσι; -όχι για μεταχρονολογημένες ελπίδες- από τους ιερείς και τους παπάδες και από τον Θεό τον ίδιο, αν είναι να σωθούν ανθρώπινες ζωές. Όταν βέβαια δεν έχεις το Θεό σου, που να τον βρεις να του ζητήσεις και δανεικά… Α, και να τους αναγκάσουν να αντικαταστήσουν τα χρυσά ράσα με κάτι πιο λιτό ίσως…!

Δόξα τω Θεώ, στυλίστες ΝΑ χώρα μας!

Δεν ξέρω τι πρόκειται να κάνουν οι άλλοι, αλλά φαντάζομαι πως ιντερνετικώς σήμερα, θα χορτάσουμε με φωτογραφίες σκελετωμένων παιδιών. Θα μάθουμε νούμερα. Και θα αναρωτηθούμε γιατί δεν δίνονται λύσεις.
Στο σημείο αυτό, θα γελάσει και το σκυλί.

Θα το σκεφτείς λίγο. Θα κάτσεις στην ίδια θέση και θα μελαγχολήσεις. Το ρολόι θα κυλάει. Κάποια στιγμή, θα αλλάξει η μέρα. Δώδεκα νταν. Σήμερα είναι μια νέα μέρα. Όλο και κάποια επίσημη μέρα θα ξημερώσει να έχουμε να λέμε. Πείνασες ξανά.
Θα φας κάτι και θα πέσεις για ύπνο. Κουράστηκες.

14 σχόλια:

Кроткая είπε...

και θα ξεχάσεις...

επίσης, εγώ το βρίσκω ντροπή να πετιέται φαγητό -αλλά εμένα μου έχει μεταδώσει και το κατοχικό σύνδρομο η μάνα μου...

Μετεωρίτης είπε...

το ίδιο ακριβώς σύνδρομο μου έχουν μεταδώσει και οι γονείς μου, αγαπητή krot, γιατί ως γνωστόν η γενιά των δικών μας ήταν μία κόπια όλοι, λες και βγήκαν από φωτοτυπικό μηχάνημα λέμε.

Όταν πετάω φαγητό δεν το πολυσκέφτομαι. Ισως γιατί θέλω να ξεπεράσω και το σύνδρομο που λέγαμε. Εξάλλου το πρόβλημα δεν είναι, νομίζω, στο φαγητό που πετάμε εμείς...
Απλούστατα θα πω το στανταράκι
"οι πλούσιοι γίνονται όλο και πιο πλούσιοι" και τίποτα δεν βλέπω να αλλάζει...

Ανώνυμος είπε...

Ναι! αύριο ξημερώνει πεδίο δόξης λαμπρό για τους Άγιους ροκ σταρς αλλά και γιά το "κίνημα των Μπλόγκερς" (μην χέσω)
Και από Πέμπτη πάλι χαζοί (που έλεγε και ο Τζιμάκος)

νατασσΆκι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
νατασσΆκι είπε...

Ημέρα κατά της πείνας, ε;;;
---------------------
Θα σου αντι-γράψω, από τον Μπρεχτ:

“Αυτοί που βρίσκονται ψηλά
θεωρούνε ταπεινό να μιλάς για το φαί…
Ο λόγος;;;
Έχουνε κι όλας φάει…! ”
--------------------------------
Καλημέρα, Φαίη μου - πολύ δύσκολη, σήμερα (το βράδυ θα κανα-κάτσω, γκρίνια)
:))

Ανώνυμος είπε...

Χα! Ο Indictos σαρκάζει (και πολύ καλά κάνει) τη μιντιακή σαχλαμάρα περί κινήματος των μπλόγκερ. Έχουμε μείνει πίσω, όμως. Ο Σκάι πήγε ένα στάδιο παραπάνω και μιλούσε χτες για την ... "εξέγερση" των μπλόγκερ! Ουφ, βαρέθηκα να γυρνάω στους δρόμους ψάχνοντας να βρω τα χειμερινά ανάκτορα ...

Μετεωρίτης είπε...

ΙΝΔΙΚΤΕ, καλημερούδια,
αφού υπάρχουν Άγιοι σταρς, γιατί δεν κάνουν ένα θάμα να βελτιώσουν τη φωνή τους; (ντοοονγκ)!

Μετεωρίτης είπε...

νατασσάκι μου, υπομονή και κουράγιο, κι εγώ έχω σκυλοπήξει τον τελευταίο καιρό στη δουλειά..

παγκόσμια μέρα της φτώχειας σήμερα, που είναι αδελφή της πείνας, που είναι ξαδέλφη της αδιαφορίας και είμαστε όλοι μια ωραία οικογένεια!

Μετεωρίτης είπε...

chumba, χαχα!
Η εξέγερση των μπλόγκερς!! Γουστάρω! Αντί για σιδερογροθιά θα βγούμε με τα ποντίκια μας στο χέρι και θα ανοίγουμε κεφάλια!!

Έχω χάσει επεισόδια; Θα φροντίσω να ενημερωθώ πάραυτα, για να προλάβω να εξεγερθώ ρε παιδάκι μου!

Μετεωρίτης είπε...

ΟΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ, ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ, ΟΠΩΣ ΒΙΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ.

Ο ΔΑΙΜΩΝ ΧΤΥΠΗΣΕ!

Αλλά, ok, το ένα φέρνει το άλλο, έτσι;!!

Кроткая είπε...

Chumba, τα χειμερινά ανάκτορα είναι στο σύνταγμα, μήπως θες να σου δώσω ένα χάρτη;

Μετεωρίτης είπε...

krot, να προσέχετε εκεί στο Σύνταγμα, μην πατήσετε κανένα ζαβλακωμένο περιστέρι...

(άσχετο: από τη μόλυνση, τη ρύπανση και τα παράγωγά τους, τα "ποντίκια του ουρανού" όπως τα αποκαλώ, δεν έχουν διάθεση ούτε να χέσουν τα μανίκια των τσολιάδων (όπως έκαναν κάποτε...)

ΑΛΛΟΥ ΠΑΤΑΝΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΛΕΜΕ !!

ΠανωςΚ είπε...

Καλό είναι όποιοι "φορείς" μπορούν να βοηθάνε, δε λέω. Και οι ΜΚΟ καλές είναι, δε λέω.
Μόνο που όλα αυτά θυμίζουν φιλανθρωπία. Και το ζητούμενο δεν είναι να βοηθήσεις το φτωχό να γίνει λίγο λιγότερο φτωχός, να βοηθήσεις τον πεινασμένο να πεινάει λίγο λιγότερο.
Το ζητούμενο είναι να εξαλειφθεί η φτώχεια.
Οταν καταφέρουμε να συμφωνήσουμε ποιοι παράγοντες γεννούν τη φτώχεια, τότε ίσως θα μπορέσει να γίνει κάτι ουσιαστικό.
(δε λέω παραπάνω, μη το παραπολιτικοποιήσω το θέμα, δεν κάνει).
Καλησπερα.

Μετεωρίτης είπε...

προσπαθούσα από το απόγευμα να σου απαντήσω αλλά σήμερα ο Γανυμίδης (αν γράφεται έτσι) είχε κάτι δουλειές με τον Δία και, άστα.

Κανένας δεν είπε τίποτα τελικά περί "εκκλησίας" και θρησκείας! Εμένα θα κυνηγάνε οι παπάδες! Θα αφορίσουν τους bloggers του σατανά και και..
Νόμιζα πως ψιλοξέρουμε τους παράγοντες που γεννούν τη φτώχεια, όχι;

Άσε, έχω και τα νεύρα μου και θα έχω τον ατελείωτο.

Καληνύχτα!