Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

ΦΛΑΪ ΜΙ ΤΟΥ ΔΕ ΜΟΥΝ ΜΕΣΩ ΒΗΘΛΕΕΜ


Θέλω να "ανεβάσω" κι εγώ ένα εορταστικό post με ευχές και αστεράκια, ένα post "χαρά Θεού"! Αλλά δεν το 'χω καθόλου μα καθόλου!
Από παιδί ήμουν πάντοτε ο Χριστουγεννιάτικος Εφιάλτης του Πνεύματος των Χριστουγέννων. Έριχνα πόρτα στον Άγιο Βασίλη, τρύπωνα στη φάτνη και τσίγκλαγα τα βόδια, έβαζα τρικλοποδιά στον Μπαλταζάρ για να του πάρω τα δώρα! Ακόμα κι όταν έλεγα τα κάλαντα στην γειτονιά, τραγουδούσα στο fast forward για να κερδίσουμε χρόνο και να επισκεφτούμε περισσότερα σπίτια! Και για να αποφύγουμε περιπτώσεις όπου ο γείτονας ήθελε να την σκαπουλάρει με έναν κουραμπιέ, αντί για τριγωνάκι, κρατούσα έναν μεγάλο κουμπαρά.
Τώρα που μεγάλωσα μπορεί να έπαψα να λέω τα κάλαντα, αλλά δεν διαφέρω κατά τ' άλλα και πολύ από αυτό το μούτρο που ήμουν πριν χρόνια. Δεν θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος επειδή είναι Χρσιτούγεννα, θέλω να έρχονται κάθε μέρα Χριστούγεννα επειδή γίνομαι καλύτερος άνθρωπος!
Επειδή είπαμε, δεν το 'χω καθόλου μα καθόλου, αντί να κάθομαι να σκέφτομαι πρωτότυπες ευχές
ή να επαναλαμβάνω τις ίδιες, σας χαρίζω το Fly Me To The Moon από τον τραγουδιστή των αγαπημένων μου Fun Lovin' Criminal-γιατί όλοι αξίζουμε μια βόλτα στο φεγγάρι!

Το βράδυ, πάντως, θα δω σίγουρα το "Φεγγάρι" αφού νοίκιασα το dvd. Αφού δεν βγάζει ο μπαμπάς δίσκους, βγάζει ο υιός ταινίες. Καθένας με τον πόνο του.

Σας φιλώ όλους και χρόνια πολλά!

21 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa ωραία η απαγκελία.. τραγουδάει κι όλας; :):)
καταπληκτικό άσμα.. :):)
χαχα εγώ δεν αντιπαθουσα τις γιορές.. απλά αδιαφορούσα.. για το μεταφυσικό τους νόημα.. και συνεχίζω.. αλλά με διασκεδάζουν όλο και περισσότερο.. :):)
χρόνια πολλά και ευτυχισμένα :):)

κ.φ. είπε...

Η ταινία πάντως αξίζει: κάτι είναι κι αυτό ;))

Χρόνια πολλά σε όλους!

Vassilis είπε...

Μετεωρίτη Χρόνια Πολλά!
Τι εννοείς έπαψες να λες τα κάλαντα; Για περίμενε λίγο να μεγαλώσουν τα πιτσιρίκια και θα σου πω τι ... δρόμους έχεις να πάρεις πάλι :)
Σχετικά με το τραγούδι ποιος θα το πίστευε όταν γράφτηκε ότι μετά λίγα χρόνια θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα ; Δες εδώ http://www.spaceadventures.com/index.cfm?fuseaction=Lunar.welcome
Δε λέω κοστίζει κατιτίς αλλά ....
Προσωπικά μου αρέσει η εκτέλεση με τη Doris Day http://www.youtube.com/watch?v=j7bfudsfZjw
O τραγουδιστής των FLC με το μουστακάκι γιατί μου θυμίζει λίγο ... Αγγελόπουλο; :)

Side21 είπε...

Γιορτές είναι ...
θα περάσουν !!!
Καλή πτήση στο φεγγαρόδρομο ...

Βάσσια είπε...

Μου αρέσει αυτό το τραγούδι...
Ευχαριστώ ;-)

Το κείμενο σου καταπληκτικό.
Έτσι κι αλλιώς τα Χριστούγεννα δεν είναι μετρητής "ανθρώπων".

Φιλιά
Καλή εβδομάδα
:-)

indictos είπε...

Τα είπε ο Βασίλης. 8 ώρες τρέχαμε την παραμονή.

Σε άρεσε το Moon;

Μετεωρίτης είπε...

ΙΝΔΙΚΤΕ,
το MOON me άρεσε πάρα-πάρα πολύ! Μπήκα και διάβασα το post σου για το moon και για μία ακόμη φορά, με κάλυψες: και εγώ δεν υπήρχε περίπτωση να το έχανα επειδή είναι ο υιός του θεού-αλλά άξιζε πολύ! Με έναν ηθοποιό μόνο, ε; Τες παντ, ο Τζόνι πήγε για δουλειά και έβαλα τα παιδιά για ύπνο. Ησυχία, επιτέλους! Πάω να γράψω τίποτα γιατί δεν με βλέπω καλά...

Μετεωρίτης είπε...

ΚΟULPA
κι εγώ διασκεδάζω με τις γιορτές, προφανώς, οι γιορτές δεν διασκεδάζουν μαζί μου ή κάτι τέτοιο. Κατάλαβες. Κατάλαβες;!

Μετεωρίτης είπε...

ΚΛΕΑ-ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ-
ήμουν σίγουρη ότι δεν την είχες χάσει! Είμαι σίγουρη επίσης πως έχεις δει ότι καλό "κυκλοφορεί" και "οργώνεις" σινεμά και θέατρα αγνοώντας γουρουνοαρρώστιες και κινδύνους! Και πολύ καλά κάνεις!! Εμείς με τα παιδιά έχουμε γίνει σπιτόγατοι, προσέχουμε κιόλας... και δεν βγαίνουμε πολύ. Ρε συ... σε πήρα τηλ. και σου έχω αφήσει μήνυμα. Αυτές τις μέρες δουλεύει ο Τζόνι κάθε μέρα, αλλά ΄πρωί-μεσημέρι είμαστε free. Για στείλε σημείο ζωής!
Πολλά φιλάκια συμμαθήτρια!

Μετεωρίτης είπε...

ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ,
τα links σου αξίζουν πάντα! Σε ευχαριστώ, όντως τα είπες όλα. Η Ντόρις Ντέι, βεβαίως και μας αρέσει, σταθερή αξία. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΥΤΑΤΟ ΤΥΠΑΚΙ!!!!!!!!! Μου αρέσει πάρα-πάρα πολύ (δεν κάνω πλάκα) και τον βρίσκω, μάλιστα, και πολύ σέξι! (Γιάννη, δεν πιστεύω να ζηλέψεις που δεν έχεις μουστάκι!).. Τέλος πάντων, άμα εσύ τον "βλέπεις" Αγγελόπουλο, τι να πω εγώ τώρα, ΕΧΕΙ ΦΩΝΑΡΑ ΠΑΝΤΩΣ! Α, δες το βίνετο των fun loving criminals "mi corazon" έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ.

Τα λέμε σύντομα!

Μετεωρίτης είπε...

SIDE21
να' σαι καλά!! Σε ευχαριστώ για το ωραίο σχόλιο!
TO MOON ήταν ταινιάρα!!!!!!

Μετεωρίτης είπε...

ΒΑΣΣΙΑ ΜΟΥ,
καλησπέρα-κι εμένα μου αρέσει πολύ το τραγούδι αυτό, γι'αυτό και το έχω εξασφαλίσει σε πολλές εκτελέσεις!
Χρόνια πολλά και θα τα πούμε σύντομα!
Θενξ για τα καλά σου λόγια!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ομορφη ευτυχισμένη, με υγεία και σύνεση.

Roadartist είπε...

Poly kali xronia na exeis, esy kai i oikogeneia soy meteoriti, filakia!

νατασσΆκι είπε...

Καλή Χρονιά Μετεωρίτες
και Μετεωριτάκια

Να μεγαλώνετε και να είσαστε κάθε χρόνο και πιο όμορφοι, όλοι σας
:)

Τα φιλιά και την αγάπη μας!

island είπε...

Εύχομαι μία καλή ΠΡΑΣΙΝΗ χρονιά. Σαν πρώτοι που την βγάλαμε την προηγούμενη έτσι να βγάλουμε και ετούτη χαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Πάντως εγώ τον Άγιο Βασίλη πάντα τον πίστευα. Και ας τον έχουν κατηγορήσει κάποια κωλόπαιδα για αθέμιτο ανταγωνισμό λόγω χαμηλών τιμών, για εργασιακές σχέσεις δουλείας με τα ξωτικά, και για καταγγελίες από την greenpeace για κακομεταχείρηση και εξοντωτικά ωράρια για τους ταράνδους. Είναι ο Τρέντυ της εποχής!!!

Να χαίρεσαι την οικογένειά σου :))) και φιλιά σε όλους

H.Constantinos είπε...

Καλή Χρονιά Μετεωρίτη!

kiki είπε...

Παρόλα αυτά...Καλή χρονιάααα!

Ανώνυμος είπε...

Πέρασα να σου πω μια καλησπέρα και να σου ευχηθώ να έχεις μια καλή χρονιά ατομική και οικογενειακή.
Πέρα από αυτά όμως, που μπορεί να θεωρηθούν και τυπικά, μετεωρίτη, πέρασα και για να σου συμπαρασταθώ στην πίκρα που θα νιώθεις, με αφορμή το ατυχές γεγονός που συνέβηκε πριν λίγο στο Φάληρο.
Αν μπορούσες να δεις το θλιμμένο μου ύφος θα νόμιζες ότι με έχει πιάσει ασταμάτητο νευρικό γέλιο!
Και να δεις που το ίδιο παθαίνω κάθε φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο...
Στο γιατρό που πήγα μου είπε να μην ανησυχώ, γιατί αυτό είναι φυσιολογικό και συμβαίνει σε όλους που αγαπούν το πράσινο…
Την καλησπέρα μου με τις ολόθερμες ευχές μου για περαστικά!

demetrat είπε...

γιόρταζες χαρά μου χτές;
χρόνια πολλά , και καλά και γεμάτα.
υ.γ
είναι κακούργος όμως έ;
δ

Σοφία είπε...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Έστω και λίγο καθυστερημένα...